Ferrari 488 Spider Pista najprej osrečuje Američane

Ferrari je novinca predstavil v Kaliforniji, kjer že od vseh začetkov vlada največje zanimanje za kabriolete italijanske znamke.

Ferrari 488 Spider Pista najprej osrečuje Američane (foto: Ferrari) Ferrari
26. 8. 2018

Prireditev Concourse d’Elegance v ameriškem Montereyu je brez dvoma nepopolna brez udeležbe vozil znamke Ferrari. Kot ena največjih atrakcij dražbe v organizaciji dražbene hiše RM Sotheby's je bil tako model 250 GTO by Scaglietti, ki je s 44,8 milijona dolarjev (38,5 milijona evrov), kolikor je moral zanj plačati novi lastnik, postal najdražji na dražbi prodan avtomobil vseh čas. A to zagotovo ni bil edini Ferrari, ki je vabil poglede ta konec tedna.

Za drugega je namreč poskrbela kar italijanska znamka. V Kalifornijo so namreč pripeljali najnovejšo pridobitev v modelni floti, ki sliši na ime 488 Pista Spider. Kot že ime pove, gre za brezstrešno različico modela 488, hkrati pa je to tudi jubilejni 50. kadarkoli izdelan kabriolet s črnim vrancem na pokrovu.

Zmogljivosti še vedno na (prvem) mestu

Pod pokrovom motorja novosti ni. Avtomobil namreč uporablja enak pogonski sklop kot 488 Pista s trdo streho, omenjeni motor pa je hkrati tudi aktualni nosilec naslova mednarodni motor leta. Za visoko mero adrenalina bo tako skrbel 3,9-litrski motor V8 z dvema turbinama in 720 'konji' (529 kilovati) moči, katerega zvok pa bo v kabini ob lepem vremenu in odprti (trdi) strehi še nekoliko glasneje napolnil potniško kabino avtomobila. Zmogljivosti avtomobila bodo na račun 91 kilogramov višje teže nekoliko omejene, vseeno pa bo avtomobil do 100 kilometrov z mesta pospešil v 2,85 sekunde, največja hitrost pa bo 340 kilometrov na uro.

Tudi sicer pa je Pista Spider v osnovi skorajda bolj podoben klasični izvedbi Pista kot pa Spider. Ferrarijevi inženirji so namreč želeli obdržati čim več aerodinamičnih rešitev prvega v paru. Kljub temu pa je avtomobil vseeno nekoliko samosvoj, saj so mu v Maranellu namenili novo belo-modro  barvno shemo in nov komplet 20-palčnih kovanih platišč, ki pa jih bo mogoče nadomestiti z 20 odstotkov lažjimi platišči, izdelanimi iz ogljikovih vlaken. Cena? Ferrari je še ni razkril, glede na ceno izvedbe 488 Pista pa bo nedvomno presegla 320.000 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri