Ferrari bo povečal obseg proizvodnje

18. 12. 2017 | Jure Šujica
Deli

Prihodnje leto želijo izdelati skupno 9.000 avtomobilov, vse več bo hibridne tehnologije.

Italijanski izdelovalec športnih avtomobilov doživlja razcvet. Podjetje je v dveh letih, odkar so njegove delnice na voljo na Newyorški borzi, podvojilo svojo vrednost, rast pa se še vedno nadaljuje. In vse kaže, da bo, tako poroča ameriški spletni portal Bloomberg, dvigu vrednosti podjetja sledil tudi dvig proizvodnih številk. Informacija je sicer še vedno neuradna, vir pa ne želi biti imenovan. Trenutno vrednost podjetja sicer ocenjujejo na dobrih 17 milijard evrov.

Glavna novost, ki jo Ferrari načrtuje v proizvodnji, je povečanje dnevnih delovnih izmen z ene na dve. S tem načrtujejo dvig proizvodnje z 8.400 avtomobilov v letošnjem letu na 9.000 v prihodnjem letu – po dosedanjih uradnih načrtih naj bi to številko dosegli šele leta 2019. V prihodnjih letih naj bi nato presegli število 10.000 proizvedenih avtomobilov na leto, kar bo pomenilo, da bo moral Ferrari začeti upoštevati strožjo zakonodajo glede dovoljenih izpustov škodljivih plinov.

Po letu 2019 hibridni vsi novi Ferrariji

A kot kaže, so se Italijani pripravili tudi na to. Po letu 2019 naj bi bil namreč vsak nov model Ferrarija opremljen s hibridnim pogonskim sklopom, kot eden zadnjih svetovnih avtomobilskih proizvajalcev pa bo v prihodnjih letih predstavil svojega prvega športnega terenca. Ta naj bi na ceste zapeljal do leta 2022 in naj bi podjetju pomagal do podvojitve letnega dobička na skupno dve milijardi evrov. Javno naj bi bili ti načrti predstavljeni sredi leta 2018.

Čeprav bo Ferrari povečal obseg proizvodnje, pa naj bi kljub temu še vedno zadržal svojo ekskluzivnost. Rast proizvodnje namreč sledi rasti števila bogatejšega sloja. V zadnjih desetih letih se je namreč število milijonarjev po svetu povečalo za 36 %, na 13,6 milijona posameznikov, dodatno 37-odstotno rast pa je pričakovati v naslednjem desetletju. To se seveda pozna tudi pri zanimanju posameznikov za avtomobile z črnim vrancem na pokrovu motorja, za katere je kljub ceni, ki znaša vsaj 200.000 dolarjev, čakalna vrsta za dobavo 12 mesecev.

Jure Šujica
Foto: arhiv AM, Ferrari

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja