Ferrari dosegel pomemben mejnik

6. 2. 2020 | Jure Šujica
Deli

Da bo prodaja njihovih avtomobilov leta 2019 presegla 10.000 vozil, je bilo pričakovati že leto poprej.

Ferrari cveti. Italijanski proizvajalec športnih avtomobilov iz leta v leto niza rekordne prodajne rezultate in dobičke, kar je seveda posledica rasti prodaje novih avtomobilov. Da bo leto še posebej plodno, je bilo tako pričakovati že po prvem četrtletju, ko se je prodaja dvignila za kar 23 odstotkov in je h kupcem romalo 2610 novih avtomobilov. Temu je sledila tudi 14-odstotna rast dohodkov.

In če se je ob teh številkah zdelo, da je Ferrari do konca leta sposoben prvič v zgodobvini doseči in preseči magično mejo 10.000 izdelanih avtomobilov, je ob koncu leta 2019 ta cilj postal resničen, dosežen. Številka prodanih vozil se je namreč ustavila pri 10.131, kar je 9,5 odstotka več kot leta 2018. Za 10,1 odstotka so se povečali tudi neto prihodki podjetja, ki so sicer znašali 3,77 milijarde evrov.

Odločilno zadnje četrtletja

Najbolj pomemben trg je bila EMEA oziroma Evropa, Bližnji vzhod in Afrika, kjer so Italijani prodali skoraj polovico oziroma 4895 avtomobilov. Podjetje je zaradi 'zgolj' 2900 prodanih avtomobilov edini padec zabeležilo na področju vseh treh Amerik, kjer je bila prodaja za tri odstotke nižja kot leta 2018.

Poslovni rezultati so bili še zlasti dobri v zadnjem četrtletju lanskega leta, zaradi česar so pri Ferrariju že napovedali bolj smele načrte za leto 2020. Prihodke naj bi namesto prvotno načrtovanih 3,8 milijard evrov povečali na 4,1 milijarde evrov, k čemur naj bi pripomogla mala flota novih modelov. Med njimi naj bi bila tudi zadnja okrepitev, postavljena na dno cenika, Ferrari Roma.

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere