V okolici Maranella je bilo v preteklih dneh moč opaziti tudi prototip njihovega prvega povsem električnega modela.
Prvi Ferrari s hibridnim pogonskim sklopom je bil LaFerrari leta 2013, danes pa slovita znamka pomoč elektrike s pridom izkorišča v več svojih modelih: SF90 Stradale in Spider, 296 GTB ter GTS. A hibridni pogonski sklopi in posledično baterije imajo tudi eno pomankljivost - degradacija baterijskih celic jih lahko naredi neuporabne.
🖉Italijanska znamka je zdaj zato uvedla dva nova garancijska programa, ki lastnikom omogočata menjavo baterijskih sklopov po 8 in 16 letih od nakupa vozila. Po njihovih besedah je to eden izmed korakov Ferrarijeve zaveze k zagotavljanju najvišje ravni storitev in podpore svojim strankam. Seveda razlog najverjetneje tiči tudi v ohranjanju vrednosti žrebcev, saj je menjava tovrstnih komponent nezanemarljiv strošek.
View this post on Instagram
Nova e-stavba
Pred nekaj dnevi so v Maranellu otvorili še e-stavbo. Nov del tovarne vključuje najsodobnejšo tehnologijo za proizvodnjo in razvoj elektromotorjev, vključno z visokozmogljivimi baterijami in osmi. Stavba je zasnovana tako, da doseže najvišje energetske standarde, s preko 3.000 sončnimi paneli na strehi, ki proizvajajo 1,3 MW energije.
Preberite še: