Novinec bo na trgu zamenjal model 488 GTB, na osnovi katerega je tudi nastal.
Ferrari je pred desetletjem na trgu predstavil nov model po imenu 458 Italia in z njim navdušil avtomobilsko javnost predvsem s svojo podobo, pa tudi z vodljivostjo na cesti. Nič presenetljivega torej, da se je ob njegovi zamenjavi namesto za popolnoma nov avtomobil odločil le za temeljito evolucijo po imenu 488 GTB, ki pa je že 'prejela' nekoliko manjši, a turbinsko podprt osemvaljni motor. Počasi pa zdaj prihaja čas, ko bo tudi ta romal v pokoj, na vidiku je namreč njegov naslednik po imenu F8 Tributo.
In kot kaže, gre znova 'le' za evolucijo, tako na področju zunanje podobe kakor tudi motorja. To priznavajo pri Ferrariju, kjer so še posebej ponosni na motor vozila. Ta namreč v osnovi ostaja enak kot pri predhodniku, a glede na to, da je v svoji kategoriji zadnja tri leta zapored osvojil naziv najboljšega motorja leta in hkrati naziv najboljšega motorja zadnjih 20 let, bi bila njegova menjava skoraj nesmiselna. So se pa zato temeljito poglobili v njegovo zasnovo in iz 3,9 litra prostornine (z dvema turbo puhaloma) izvlekli še dodatnih 50 'konjev' oziroma 37 kilovatov moči, skupna številka tako zdaj znaša 720 'konjev' oziroma 529 kilovatov; z močjo 185 'konjev' na liter prostornine gre hkrati za motor z največjo količino moči na liter prostornine med serijskimi motorji.
Poklon (tudi) starejšim predhodnikom
Navzven je podobnost s predhodnikoma očitna že na prvi pogled. Pri Ferrariju pravijo, da gre pri tem za »most k novemu dizajnu, ki bo še naprej poudarjal Ferrarijeve ključne lastnosti – zmogljivost in učinkovito aerodinamiko«. Slednji je bil sicer namenjenega veliko časa in tako novinec že po zaslugi novega sprednjega krilca proizvede 15 odstotkov več potiska k tlom kot predhodnik. Tu pa so potem še nove odprtine za hlajenje motorja in zavor ter številne druge podrobnosti, namenjene izključno večji učinkovitosti. Oblikovno se sicer – na kar opozarja že ime Tributo – zgleduje po modelih 308 in pa F40, na kar opozarjajo štiri okrogle zadnje luči in prozoren pokrov motorja, narejen iz lexana.
Končen rezultat vseh izboljšav se seveda najbolje pozna pri številkah. F8 Tributo bo tako dosegel najvišjo hitrost 340 kilometrov na uro, od 0 do 100 kilometrov na uro pa bo pospešil v le 2,9 sekunde. Da bi bila vožnja ob velikih hitrostih kar najbolj varna, je Ferrari novincu namenil sistem FDE+ (Ferrari Dynamic Enhancer), zmanjšal presek koles in za 40 kilogramov znižal težo vozila, ki bo tako še nekoliko bolj vodljivo.
F8 Tributo bo Ferrarijeva glavna zvezda na avtomobilskem salonu v Ženevi, kjer se bo prvič predstavil javnosti, takrat pa bo najverjetneje znano, kdaj bo avtomobil zapeljal na cesto in kakšna bo njegova maloprodajna cena.