Pomoč bo ne le finančna pač pa bodo za to namenili tudi svoje znanje in proizvodne kapacitete.
Italijanska avtomobilska industrija stoji. Pravzaprav svojega delovanja niso prekinili le v podjetju MV Agusta, kjer so dejali, da 'se ne predajajo'. Seveda pa bo izostanek proizvodnje pomenil velik udarec za vsa podjetja, pri čemer Fiat kot največji izmed njih že tako ali tako ni v najboljši kondiciji. Kljub vsemu pa bo prav slavno torinsko podjetje v sodelovanju s Ferrarijem kmalu aktivno pristopilo k reševanju situacije v Italiji.
COVID-19 je doslej v Italiji terjal že okrog 3.000 žrtev, največ v vsej Evropi in potrebe po medicinskih pripomočkih so izredno velike. A če smo pred dnevi poročali o tem, da bi Honda, Jaguar-Land Rover in McLaren v kratkem lahko pričeli pomagati pri proizvodnji respiratorjev za pomoč pri dihanju obolelim posameznikom, naj bi to še nekoliko prej v povezavi s podjetjem Magneti Marelli storili obe zgoraj omenjeni znamki.
Kot je potrdil Gianluca Preziosa, generalni direktor podjetja Siare Engineering namreč že potekajo pogovori o sodelovanju na področju idelave omenjenih naprav. Ugotavlja namreč, da imajo namreč omenjena podjetja že sedaj precej znanja, potrebnega za izdelavo ključnih komponent, s čimer bi pripomogli k dvigu proizvodnje iz 160 na 500 enot mesečno, kot je to prosila italijanska vlada.
Da se na tem področju resnično nekaj dogaja je potrdil tudi predstavnik podjetja Exor – matičnega podjetja koncerna FCA in znamke Ferrari – ki je dejal, da so se vse strani v četrtek srečale na sestanku, odločitev o morebitnem sodelovanju pa naj bi bila razkrita že v prihodnjih urah.
Sicer pa so se lastniki Ferrarija in Fiata, družina Agnelli odločili, da bodo za boj proti virusu pomagali tudi finančno. Tako so v ta namen že darovali 10 milijonov evrov, hkrati pa so preko različnih podjetij znotraj Exorja poskrbeli za nakup 150 respiratorjev, ki naj bi jih po najhitrejši poti sedaj želeli dostaviti v Italijo.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del