Ferrari po prvem četrtletju z rekordno rastjo dobička

8. 5. 2019 | Jure Šujica
Deli

Ob takšnih rezultatih, kot jih je dosegal do začetka aprila, bi Ferrari lahko do konca leta dosegel kar nekaj mejnikov.

Po rekordni rasti prodaje vozil v lanskem letu se stanje na avtomobilskih trgih letos počasi umirja. To kažejo tudi podatki za prvo četrtletje, ki jih je pred dnevi objavil portal Jato Dynamics, kjer je celo opaziti manjši padec prodaje, o tem pa poročajo tudi avtomobilske znamke. Medtem ko le nekatere poročajo o rekordnih prodajnih številkah, je precej več takšnih, ki se srečujejo z enakimi rezultati kot lani oziroma celo z upadom dobičkov. A to velja le za svet običajnih avtomobilov. Proizvajalci, katerih avtomobili presegajo vrednost (več) sto tisoč evrov, namreč še naprej beležijo rekorde.

Ferrari – ki je pred dnevi prejel tudi nagrado za najbolj ugledno italijansko podjetje – je tako v prvem četrtletju letošnjega leta zabeležil kar 14-odstotno rast dobička, za kar se mora zahvaliti odlični prodaji vstopnega modela Portofino. Bruto zaslužek znamke torej brez upoštevanih davkov in drugih dajatev je tako v prvih treh mesecih znašal 311 milijonov evrov. Neto zaslužek znamke je na drugi strani znašal 180 milijonov evrov, kar je 22 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Prodaja novih vozil je narasla na 2.610 avtomobilov oziroma za 23 odstotkov. Ob takšnih številkah bi tako Ferrari lahko letos prvič presegel mejo 10.000 prodanih vozil v enem letu.

Pri Ferrariju bodo ob takšnem nadaljevanju leta ne le dosegli lani zastavljene cilje, temveč tudi cilje, ki so jih nameravali doseči šele do konca leta 2020. Generalni direktor znamke Louis Camilleri je zato že dejal, da bodo cilje tudi glede na prihajajoče modele, med katerimi je prvi športni terenec znamke, za prihodnje leto še povečali.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"