Bonus je bil za 12,5 odstotka višji kot v letu pred tem.
Kot smo poročali pred nekaj dnevi, je za italijansko znamko Ferrari odlično poslovno leto, pravzaprav najboljše do sedaj. Znamka, ki je med drugim znana po tem, da ima največji dobiček na prodan avtomobil, je v letu 2022 prodala več kot 13.000 novih avtomobilov in ustvarila skoraj milijardo evrov čistega dobička – 939 milijonov ali kar 12,7 odstotka več kot v do tedaj rekordnem letu 2021.
Preberite še: Za Ferrarijem daleč najbolj uspešno leto, tolikšen je bil dobiček znamke
Prirast dobička ne bo šel zgolj v roke vodstvu podjetja, saj se je slednje odločilo, da odličen rezultat deli tudi z zaposlenimi. Po besedah generalnega direktorja Ferrarija Benedetta Vigne bo namreč 5000 zaposlenih letos poleg vseh drugih prihodkov prejelo tudi bonus, nagrado v višini 13.500 evrov, kar je 12,5 odstotka več kot lani. To pomeni, da bo bonus skoraj sorazmeren z dejanskim povečanjem dobička.
Velja omeniti, da se plače zaposlenih pri Ferrariju precej razlikujejo, pripravniška plača pa se začne pri slabih 10.000 evrih. Ferrarijevi delavci so se sicer oktobra lani pridružili stavki italijanske avtomobilske industrije, ki je zahtevala, da se njihove plače dvignejo za 8,4 odstotka.
Kot poroča Vigna, pri Ferrariju podoben rezultat kot lani pričakujejo tudi letos. Naročila za model Purosangue namreč presegajo pričakovanja, zaradi česar čakalna doba na posamezno vozilo znaša že kar dve leti. Hkrati prihajajo tudi novi modeli (med drugim naslednik modela 812, ki bo tako kot predhodnik opremljen z bencinskim12-valjnikom), če temu dodamo še vse višje cene njihovih modelov, pa je pričakovati, da bo prihodnje leto čisti dobiček presegel milijardo evrov.