Dobra novica za voznike 'stare šole': vstopna modela Portofino in Roma bo vsaj še nekaj let poganjal le bencin.
Elektrifikacija je pojem, s katerim so se pri Ferrariju začeli srečevati že relativno zgodaj, ko so – tako kot konkurenca v obliki Porscheja in McLarna – predstavili omejeno serijo superšportnega avtomobila s hibridnim sklopom, La Ferrari. To se je zgodilo leta 2013, vse od tedaj pa pri Ferrariju z izjemo lanskoletnega SF90 še niso predstavili avtomobila, pri katerem bi za večjo motorno moč in zmogljivosti skrbela elektrika. In kot vse kaže se to še nekaj časa ne bo zgodilo.
No, to velja vsaj za oba modela z dna modelne palete in sicer Portofino ter Roma. Oba relativno nova modela – prvi je na cesto zapeljal leta 2017, drugi pa komaj lani – namreč vsaj še nekaj let (če sploh) ne bosta deležna kakršnekoli oblike elektrifikacije. Neuradna informacija naj bi prišla neposredno iz samega podjetja, razlog za to pa naj bi se skrival že v sami zasnovi avtomobilov, saj naj uporabljena platforma ne bi omogočala vgradnje elektromotorja in baterijskega sklopa.
Ugibanja o tem, ali bosta zgoraj omenjena modela prejela elektrificiran pogonski sklop so se sicer pojavile po tem, ko je Ferrari pred časom najavil, da bodo v prihodnjih treh letih predstavili kar 15 novih modelov, polovica tega pa naj bi bila elektrificiranih. A očitno se zdi, da bo Ferrari, čeprav bo s tem pripomogel k varovanju okolja, koncept elektrifikacije v prvi vrsti koristil z namenom zagotavljanja še večjih zmogljivosti svojih avtomobilov.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem