Po številnih zapletih naj bi bilo zdaj vse nared, za slovenske kupce prihaja v drugi četrtini leta.
Po številnih težavah z elektroniko asistenčnih sistemov, bo čez nekaj dni, natančneje v torek 28. januarja, bo v tovarni koncerna Stellantis v srbskem Kragujevcu (v nekdanji Zastavi) končno stekla serijska proizvodnja Fiatove Grande Pande. To je na Svetovnem gospodarskem forumu v Davosu napovedal srbski predsednik Aleksandar Vučić in dodal, da mora država še razviti ustrezno mrežo polnilnih postaj ter poudaril potrebo po večji učinkovitosti na tem področju.
Srbski predsednik je med govorom v Davosu izpostavil tudi strateški pomen naložb v umetno inteligenco in nove tehnologije za prihodnost države. Tovarna v Kragujevcu, ki je do konca leta 2022 izdelovala Fiatov model 500L, je bila popolnoma prenovljena.
Uradne predstavitve avtomobila, ki je potekala julija lani, sta se udeležila sam Vučić in takratni izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares. Pred kratkim so odprli naročila za Grande Pando na več evropskih trgih, vključno s Francijo, Nemčijo, Avstrijo in Nizozemsko, ne pa še v Italiji, kjer bodo morda pred električno verjetno začeli prodajati hibridno različico, ki so jo pred nekaj dnevi predstavili na avtomobilskem salonu v Bruslju.
Hibridna Grande Panda je opremljena z 1,2-litrskim prisilno polnjenim bencinskim trivaljnikom, ki razvije 74 kilovatov (100 KM) in mu pri delu pomaga 48-voltna hibridna tehnologija z dodatnim elektromotorjem in majhno baterijo. Električno izvedbo poganja elektromotor s 83 kilovati (113 KM), ki ga z elektriko napaja baterija z zmogljivostjo 44 kilovatnih ut. Z enim polnjenjem doseg znaša do 320 kilometrov.
Začetna cena hibridne Grande Pande bo v Belgiji 18.890 evrov, za električno medvedko pa bo treba odšteti 24.990 evrov. Po informacijah slovenskega uvoznika podjetja Avto Triglav, bo najnovejši Fiatov avtomobil pri nas naprodaj v drugem četrtletju.
Novo na Metroplay: Gledali smo Samsung Galaxy Unpacked in odkrili vse najbolj pričakovane novosti