Vse manj Fiatovih modelov prihaja iz italijanskih tovarn, koncern Stellantis je potrdil, da zaradi visokih stroškov tam ni mogoče izdelovati poceni avtomobilov.
V času, ko italijanska vlada s prstom kaže na Fiat 600 in Fiat Topolino, sestavljena na Poljskem in v Maroku , je zanimivo pogledati v zgodovino italijsnakega avtomobilskega giganta, ki se je od leta 1970 uveljavjall kot globalni proizvajalec s tovarnami po vsem svetu..
V preteklosti se je Fiat lahko prilagodil mednarodnim trgom tako, da je del svoje proizvodnje oddal zunanjim izvajalcem.
Na Poljskem so izdelovali tudi modele, kot sta Fiat Cinquecento iz leta 1991 in Fiat Seicento iz leta 1998. Turčija s tovarno v Bursi je postala ključna lokacija za Fiat z modeli, kot sta Fiat Linea iz leta 2007 in Fiat Tipo, ki ga izdelujejo od leta 2015.
Koncern Stellantis je nedavno potrdil, da v Italiji zaradi visokih proizvodnih stroškov trenutno ni mogoče izdelati osnovnega električnega avtomobila. Zato je proizvodnja električnega Fiata 500 v Mirafioriju leta 2020 skoraj nepričakovana. Kljub temu pa je gospodarska realnost vodila Fiat k k proizvodnji naslednje Fiat Pande v Srbiji, v nekdanji tovarni Fiata 500L.Medtem bodo sedanjo Fiat Pando, preimenovano v Pandina, še naprej proizvajali v Italiji menda vse do leta 2030.
Fiat je že od nekdaj znan po svojih priljubljenih in cenovno dostopnih avtomobilih, ki ji proizvajajo v velikih količinah. Tovarne v Tofasu v Turčiji, Betimu v Braziliji in Tychyju na Poljskem so bile v zadnjih desetletjih strateško pomembne za pokrivanje povpraševanja in ostale konkurenčne prednosti na svetovnem trgu.
Je torej Fiat »Made in Italy« še vedno mogoč? Kratkoročno in srednjeročno si je težko predstavljati množično vrnitev proizvodnje v Italijo, zlasti pri osnovnih modelih. To je vprašanje, ki ne prihaja od koncerna Stellantis, ampak je staro dve desetletji.