Fiat Panda prihaja v povsem novi podobi, tu so prve podrobnosti

17. 1. 2022 | Jure Šujica
Deli

Vrniti se utegne tudi Punto oziroma katero izmed starejših imen iz Fiatove nekdanje modelne palete.

Fiat bi v zadnjih letih verjetno težko shajal brez dveh svojih modelov, to sta 500 (v vseh izvedbah) in pa Panda. Čeprav so slednjega pred časom že hoteli ukiniti, pa je njegova priljubljenost še vedno dovolj visoka, da se za to niso odločili. Še več, Panda bo očitno ostala del Fiatove flote tudi v prihodnje. To je za britanski Auto Express nedavno potrdil generalni direktor znamke Fiat Olivier Francois.

Preberite še: Ženeva 2019: Ob 120. obletnici Fiat predstavlja koncept '120'

Italijanska znamka se namreč pripravlja na ofenzivo novih (tudi) električnih vozil v nižjih avtomobilskih segmentih, kjer so prisotni že sedaj. Ti naj na trg zapeljali v prihodnjih petih letih letih, temeljili pa naj bi na konceptu Centoventi, predstavljenem ob Fiatovi 120. obletnici leta 2019 na avtomobilskem salonu v Ženevi. Omenjeni koncept bo sicer služil 'le' kot oblikovalski navdih, saj bo tehnika enaka kot pri preostalih vozilih tega segmenta znotraj koncerna Stellantis. Za osnovo bo tako najprej služila platforma CMP (oziroma e-CMP), znana iz Peugeotov 208 in 308.

Francoius je sicer dejal, da ima pri izbiri imen za nove modele odprte roke, a se najbolj nagiba k temu, da bi uporabil nekatera aktualna (Panda) oziroma obudil nekdanja uspešna imena, kot je bil tudi Punto. Ob tem naj bi ime Panda dobil najnovejši, robustno oblikovan mestni enoprostorec.

Prihaja še križanec

Punto naj bi bil na drugi strani, kot je bilo to že pred leti, predstavnik segmenta B. Ta naj bi hkrati predstavljal nadaljevanje precej neslavno propadlega enoprostorca 500L. Slednjega so izdelovali tudi v tovarni nekdanje kragujevške Zastave, zagotovo pa velja za najmanj priljubljenega izmed vseh derivatov z oznako 500 na zadku.

Še pred predstavitvijo zgoraj navedenih modelov pa naj bi pri Fiatu predstavili povsem novega križanca, ki bo nastajal v poljski tovarni Tichy. Ta trenutno služi proizvodnji Lancie Ypsilon in prejšnje generacije Fiata 500. Novi križanec si bo osnovo delil s prihajajočima križancema znamk Alfa Romeo in Jeep, predstavljen pa naj bi bil prihodnje leto.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja