Z nižjimi izpusti se bodo izognili astronomskim kaznim v EU.
Zagotavljanje dovolj nizkih izpustov CO2 je eden izmed glavnih izzivov, s katerimi se bodo avtomobilske znamke srečevale v prihodnjih letih. Dovoljene meje izpustov bodo namreč postavljene precej nizko, s tem pa se bodo proizvajalci spoprijemali na različne načine. Koncern Fiat Chrysler se bo tako izziva očitno lotil s 'kupovanjem žetonov', kar naj bi storil s pomočjo ameriške znamke Tesla.
Obe strani naj bi se tako po poročanju tiskovne agencije Reuters že dogovorili za sodelovanje na tem področju znotraj Evropske unije. V praksi naj bi se tako (povedano poenostavljeno), ko pride do vprašanja merjenja izpustov omenjenega plina, obe znamki predstavljali skupaj, kot ena znamka, kar bo za znamko Tesla pomenilo navidezen dvig izpustov, za Fiat-Chrysler pa padec in tako izpolnjevanje zahtevanih normativov.
Evropsko-ameriško podjetje naj bi – čeprav tega uradno še niso potrdili – za omenjeno povezovanje znamki Tesla, ki je sicer popolnoma v skladu s pravili EU na tem področju, namenilo več sto milijonov evrov, sodelovanje pa naj bi bilo pravzaprav dogovorjeno že februarja letos. A čeprav se vsota zdi precej visoka, je hkrati tudi nizka v primerjavi s kaznijo, s katero bi se FCA moral spopasti v primeru neizpolnjevanja zahtev.
Medtem ko je za FCA v Evropi tovrstno sodelovanje, pa so omenjeno možnost do zdaj že večkrat uporabili v ZDA, kjer so koncernu do zdaj na pomoč priskočile znamke Tesla, Toyota in tudi Honda.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del