Focus RS po poti Octavie RS?

11. 2. 2020 | Jure Šujica
Deli

Težko pričakovan Fordov športnik naj bi dobil hibridni pogonski sklop.

Prejšnji teden je Škoda predstavila skice prihajajoče športne različice svojega najpomembnejšega modela Octavie z oznako RS. Ta bo moč prvič dobivala v kombinaciji bencinskega in elektromotorja in bo zasnovana kot priključni hibrid. A kot vse kaže, pri Škodi niso edini, ki razmišljajo o tem, da bi svoje športne modele namesto z močnimi bencinskimi motorji raje opremili s hibridi. Takšne ideje ima tudi Ford.

Hibridni pogonski sklopi so v superšportnih avtomobilih prisotni že nekaj let. Spomnimo se na primer Ferrari LaFerrarija, Porscheja 918 ali nenazadnje tudi na Forda GT zadnje generacije. Koncept se sedaj seli tudi v cenovno bolj dostopne avtomobile in tako naj bi bil s hibridnim pogonskim sklopom opremljen tudi prihodnji Ford Focus RS. Ta naj bi na cesto zapeljal čez dve ali tri leta.

Blagi hibrid premalo zmogljiv

Ford naj bi tako za prihodnjo generacijo RS namenil 2,5-litrski atmosferski bencinski motor, nedavno predstavljen v Kugi (ki pa bi lahko dobil turbo puhalo in bi tako proizvedel precej več od Kuginih 225 'konjev'), skupaj z elektromotorjem pa bosta najverjetneje proizvedla še nekaj več moči kot RS v sedanji generaciji. Številka naj bi se ustavila nekje blizu 400 'konjev' oziroma 290 kilovatov sistemske moči. Pri Focusu bo šlo le za klasičnega in ne priključnega hibrida.

Eksperiment dvojčkov: eden treniral 20 minut več kot drugi, rezultati zanimivi

Pravzaprav je kazalo, da bodo pri Fordu RS namenili celo blag hibridni pogonski sklop, a je zaostrena evropska okoljska zakonodaja pripomogla k temu, da bodo morali poseči po nekoliko bolj obsežni hibridizaciji in ne le zgolj po 48-voltni tehnologiji. Uporabljen elektromotor naj bi sicer prispeval (približno) 75 kilovatov moči.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?