Obe podjetji imata že dolgo skupno zgodovino, saj sta bili nekaj časa tudi povezani.
Leto 2020 se počasi bliža h koncu in številni avtomobilski proizvajalci se v tem času srečujejo s težavami, povezanimi z izpusti CO2 pri njihovih avtomobilih. Ob koncu letošnjega leta morajo namreč proizvajalci zagotoviti, da izpusti CO2 v njihovih flotah v povprečju ne bodo presegali 95 gramov na prevožen kilometer, v nasprotnem primeru se jim namreč obetajo visoke finančne kazni. In medtem, ko so številni izmed njih na dobri poti, da dosežejo zadan cilj, pa je pri drugih jasno, da jim to ne bo uspelo.
Med tistimi, ki jim meje ne bo uspelo doseči je tudi Ford. Ameriška znamka je namreč relativno pozno predstavila prve elektrificirane modele in čeprav so na tem področju v zadnjem času izredno dejavni, jim v letošnjem letu postavljene meje ne bo uspelo doseči. K sreči pa evropska zakonodaja dopušča nakup tako imenovanih kreditov s strani proizvajalcev, ki jim bo ta cilj uspelo doseči, s čimer bodo slednjim priznani nekoliko višji izpusti, prvim pa nekoliko nižji. V primeru Forda se je kot rešitelj pokazal Volvo.
V nakup tudi drugi
Švedska avtomobilska znamka ima namreč v povprečju eno izmed najčistejših flot na svetu, zaradi česar so že pred časom najavili, da so pripravljeni prodati svoje CO2 kredite proizvajalcem, ki ne bodo uspeli doseči zahtevanih cilje. Kolikšen znesek bodo zanje odšteli je razumljivo poslovna skrivnost, ni pa nikakršno presenečenje, da so se pri Fordu odločili za odkup kreditov ravno pri Volvu. Nenazadnje je bil Volvo med leti 1999 in 2010 v lasti ameriškega podjetja, nato pa je lastništvo romalo v kitajske roke.
Ford pa ni edini, ki bo letos pri konkurenci odkupoval CO2 kredite. Zaradi nekoliko počasnejšega razvoja električnega programa bosta enako storila tudi Volkswagen in Fiat. Prvi bo CO2 kredite kupoval pri britanskem MG-ju, drugi pa je že pred časom objavil, da se bo v ta namen povezal z ameriškim proizvajalcem električnih vozil Tesla.