Ford Focus Active: Focus prvič tudi v terenski preobleki

21. 11. 2018 | Jure Šujica
Deli

S tem Ford sledi Fiesti Active, ki je v zadnji generaciji predstavila nekoliko bolj robustno zunanjost, ne pa tudi pravih terenskih zmogljivosti.

Recept je znan: vzamete kombilimuzino ali karavan, mu nekoliko (ali pa tudi ne) dvignete podvozje, dodate plastično obrobo karoserije in s tem avtomobil približate tudi tistim, ki niso povsem navdušeni nad trendom križancev, a si vseeno želijo nekoliko bolj robustno zunanjost, hkrati pa še vedno udobje in prostornost 'klasičnih' petvratnih (družinskih) avtomobilov. Številni avtomobilski proizvajalci se za to odločajo že nekaj časa, v igro pa se je zdaj s Focusom Active po modelih Ka+ in Fiesta vmešal še Ford.

Focus Active bo na voljo tako v karavanski kakor tudi petvratni različici, obe pa izpolnjujeta vse zgoraj naštete 'normative'. Plastične obrobe odbijačev so prisotne vsenaokrog, pri obeh izvedbah pa so dodani tudi strešni nosilci za namestitev strešnega kovčka, nosilcev koles ali česarkoli drugega. Avtomobila bosta tudi nekoliko bolj oddaljena od tal, sprednji del bo namreč višji za 30, zadnji pa za 34 milimetrov, tako na sprednjem kakor tudi zadnjem odbijaču pa bo še zaščita podvozja.

Spremembe tudi na tehnični ravni

Omenjeni dodatki torej ponujajo nekaj več svobode na neurejenih cestah, da pa bi se avtomobila tam znašla še nekoliko bolje, so jima pri Fordu namenili dodatni nastavitvi podvozja (poleg že poznanih Normal, Sport in Eco): Slippery in Trail. Prva bo vozniku s prilagoditvijo delovanja sistema ESC pomagala pri speljevanju na drsečih podlagah, kot sta sneg in blato, druga bo na eni strani pomagala vzdrževati gibanje na peščenih podlagah oziroma po potrebi omogočala več prostega vrtenja koles, s čimer bo voznik lahko očistil tekalno površino koles in tako pridobil oprijem.

Nekaj sprememb so pri Fordu namenili tudi notranjosti vozila. Ta bo namreč opremljena z usnjenim volanskim obročem in prestavno ročico, za več prestiža pa bodo skrbeli tudi aluminijasti ščitniki pragov, dodatno oblazinjeni sedeži ter posebno oblazinjenje notranjosti, katere del bodo tudi dvojni, v modro obarvani šivi.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj