Razlogi za to niso zgolj v okoljevarstvenih normah. Posredi je namreč tudi čista matematika.
»Fast Ford«, hitri Ford je izraz, ki se je skozi desetletja globoko zasidral v spomin navdušencev nad hitrimi kompaktnimi avtomobili znamke z modrim ovalom. Odlične sposobnosti na cesti in odmevni rezultati na dirkališčih so bili tisti, ki so jim priborili status kultnih avtomobilov, zaradi katerih se je vsaka od generacij, ki je nosila oznako Cosworth ali RS zapisala v zgodovino. In kot kaže, se je linija z odhodom zadnje, tretje generacije Focusa RS končala.
Še nedolgo tega so pri Fordu obljubljali, da bodo prihodnjo generacijo športnika opremili z blagim hibridom, avtomobil pa bo sposoben proizvesti kar okoli 400 'konjev' moči. Vse glasnejše pa so govorice, da bo Ford Focusa RS ukinil. Ironično, za to bo posredno kriv prav tako pričakovani hibridni pogonski sklop.
Ni še čisto konec
Glavni razlog za vgradnjo blagega hibrida v Focusa RS so bile okoljevarstvene zahteve, katerim bi zgolj z bencinskim motorjem le stežka zadostili. A razvoj takega sklopa je finančno izredno drag (pa čeprav bi bil osnovan na že predstavljenem 2,5-litrskem bencinskem štirivaljniku), še posebno, ker mora po zmogljivostih preseči sklop iz Focusa RS. A to pomeni, da se že približuje Mercedesu A45 AMG in Audiju RS3, tako po velikosti in moči kot nenazadnje tudi pri ceni. Tega pa naj si pri Fordu ne bi želeli, saj gre vendarle za premijske znamke, zaradi česar bi bile prodajne številke najverjetneje precej slabe.
Kupci se bodo tako, če bo do ukinitve Focusa RS, po novem morali zadovoljiti zgolj z izvedbo ST (zgoraj), ki pa je veliko manj zmogljiva. Vseeno naj pri Fordu imena RS ne bi upokojili. Se nam torej obeta kakšen izmed križancev s to oznako? Ali morda uresničitev sanj številnih ljubiteljev hitrih Fordov? Fiesta RS, za katero navijajo že kar nekaj let?
Preberi še:
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?