Znova bo na voljo tako v bencinski kot dizelski različici.
Ford nadaljuje širjenje ponudbe modela Focus. Po lanski splavitvi osnovnega modela zdaj na trg prihaja še šibkejša izmed obeh športnih različic, to je ST (na različico RS bomo najverjetneje morali počakati do medgeneracijske prenove). Ta bo znova na voljo v dveh različicah, to je z dvolitrskim dizelskim in 2,3-litrskim bencinskim motorjem. Slednji je tisti, o katerem se je v preteklih mesecih kar veliko govorilo.
Z umestitvijo omenjenega agregata v Focusa ST je namreč Ford potrdil namigovanja, da bo pod pokrovom motorja svoj prostor našel agregat, ki je v osnovi enak tistima, ki sta v šibkejši izvedbi modela Mustang in pa Focusu RS tretje generacije, a bo v primerjavi s slednjima nekoliko šibkejši. Vozniku bo tako na voljo 280 'konjev' oziroma 206 kilovatov moči, ki se bo na kolesa prenašala preko sedemstopenjskega samodejnega ali ročnega menjalnika.
Kombinacija športnosti in uporabnosti
Druga, nekoliko šibkejša (in cenejša) izbira bo dvolitrski dizel družine EcoBlue, ki bo vozniku ponujal 190 'konjev' oziroma 140 kilovatov moči, a bo na voljo le z ročnim menjalnikom. Bo pa v obeh izvedbah – Ford bo izvedbo ST prodajal tako v karavanski kakor petvratni karoserijski varianti – na voljo vozniku elektronska zapora diferenciala in možnost prilagajanja voznih načinov.
Bo pa navkljub vsemu na ST-ja potrebno še nekoliko počakati, prav tako pa tudi na uradni cenik za slovenski trg. Ta naj bi bil predvidoma znan prihodnji mesec, medtem ko so znane že cene na nekaterih tujih trgih. Ford bo tako v Veliki Britaniji zahteval 30.595 funtov oziroma 35.000 evrov za dizelsko in pa 33.095 funtov oziroma slabih 37.900 evrov za bencinsko različico.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?