Dobave novih vozil bodo zaključene v septembru
Ko je Ford leta 1996 predstavil prvo generacijo modela Ka, je predstavil pravo malo revolucijo v svoji modelni paleti. Šlo je namreč za prvi poskus znamke v razredu mestnih malčkov, z njim pa so v prvotni podobi na trgu vztrajali kar 12 let. Sledila je druga generacija, leta 2016 pa še tretja z dodatnim parom vrat in oznako Ka+. Ta je v Evropo prišla po dveh letih prodaje v Južni Ameriki, kot kaže pa bo tudi zadnja, ki bo še prisotna v Evropi.
Razred mestnih avtomobilov je namreč iz meseca v mesec vsej manj zanimiv, saj se kupci kot je znano že lep čas ne glede na cenovni razred vse bolj ozirajo za športnimi terenci vseh velikosti. Ford bo tako s svojo odločitvijo sledil številnim drugim avtomobilskim proizvajalcem, ki so že napovedali oziroma bodo to zelo verjetno storili kaj kmalu in ukinili svoje predstavnike v omenjenem avtomobilskem razredu, ki je sicer v juniju v primerjavi z lanskim letom celo zabeležil manjšo rast.
Nadaljevanje krčenja ponudbe
Razlogov za ukinitev pa je poleg upadanja zanimanja na trgu več. Mestni avtomobili namreč spadajo med cenejše, kar pomeni, da je zaslužek z njihovo prodajo bolj pičel. Tako je le stežka moč upravičiti tudi večja sredstva v njihov razvoj in ker je Ford v celotnem lanskem letu v Evropi prodal le nekaj več kot 50.000 primerkov Ka+, se zdi poteza vsekakor precej razumljiva.
Z ukinitvijo prodaje Ka+ v Evropi – odločitev o tem naj bi bila sprejeta že aprila, zgodila pa naj bi se s septembrom – pa Ford še dodatno krči ponudbo svojih vozil na stari celini. Že pred časom se je namreč s ponudbe poslovil enoprostorec B-Max, kmalu pa naj bi opustili tudi prodajo njegovega večjeg, predvsem pa bolj priljubljenega brata C-Maxa. Ob tem se namiguje tudi na možnost ukinitve Mondea, a uradnih informacij o tem zaenkrat še ni.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj