Forodov model Kuga tudi pri nas velja za prodajno uspešnico. Po petih letih so Kugo oblikovno in vsebinsko osvežili. In ko poleti pride v Slovenijo bo nekaj vendarle manjkalo....
Prenovljena Kuga je dobila je kar presenetljivo svež in drugačen obraz. Ožji žarometi (in svetlobni podpis v njih) pa seveda tudi maska so povsem sveži, ravno tako odbijač, medtem ko je zadek še vedno prepoznaven.
Notranjost je pretežno enaka, Kugi pa so namenili novo generacijo info-zabavnega sistema SYNC4 z večjim 13,2-palčnim zaslonom in 5G podatkovnim dostopom, Amazonovo glasovno pomočnico Alexo in funkcijami za pomoč pri vleki prikolic (med drugim se navigacija na podlagi podatkov o dimenzijah prikolice izogiba prehodom in oviram, ki jih z njo ne bi prevozili). Kuga lahko sicer vleče do 2.100 kilogramov težko prikolico.
Vpogled v tabelo specifikacij za modelno leto 2024 je pravzaprav zanimiv. Podrobnosti niso razkrili, a predvsem pri hibridnih pogonskih sklopih so morali občutno optimizirati prenos. Tudi bencinski, 1,5-litrski trivaljnik EcoBoost s sprednjim pogonom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom je sedaj do stotice sicer hitrejši za dve desetinki.
Hibridi z občutno hitrejšimi pospeški
Potem pa hibridi z e-CVT menjalnikom. Kot kaže, bo Kuga pravzaprav že tretje leto zapored najbolj prodajan priključni hibrid v Evropi. Ta po novem zmore 179 kilovatov (prej 165) oziroma 243 konjskih moči, do stotice pa po novih podatkih pospeši v 7,3 sekunde (prej le 9,2, razlika je res velika). Po mešanem WLTP ciklu je mogoče na elektriko prevoziti od 60 do 69 kilometrov (po mestu 88).
Klasični hibrid s pogonom spredaj ima sedaj nekoliko manj moči - 132 kilovatov oziroma 180 konjskih moči in do 100 km/h še vedno pospeši v 9,1 sekunde. Različica s štirikolesnim pogonom pa zmore 135 kilovatov ali 183 konjskih moči, do 100 km/h pa pospeši sedaj občutno hitreje - v 8,3 sekunde (prej 9,5).
Žal pa v tabeli med pogoni ni več dvolitrskega dizelskega motorja, ki je bil doslej na izbiro z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom - tako s sprednjim kot s štirikolesnim pogonom.
Preberite tudi test Kuge Vignale s klasičnim hibridnim pogonskim sklopom
Posodobili so tudi asistenčne sisteme. Nova generacija prilagodljivega tempomata prilagaja hitrost pred zavoji, križišči in prometnimi situacijami. Sistem kamer sedaj sestavi 360-stopinjski pogled iz zraka - za lažje parkiranje in priklapljanje prikolice.
Obenem so dodali novo, robustnejšo različico Active, primerno za vožnjo po pesku in blatu. Serijski žarometi so polni LED, na voljo pa so tudi Dynamic Pixel LED žarometi, ki z uporabo navigacijskih podatkov in kamere v zavojih bolje osvetljujejo pešce in kolesarje.
Preberite še: