Od predhodnika je večji v vse smeri in tehnološko precej izpopolnjen, a za potencialne evropske kupce je to le slaba tolažba
Ameriški Ford je pred časom napovedal, da bo iz domačega in evropskega trga umaknil model, znan pod imenoma Fusion oziroma Mondeo. Gre za model srednjega razreda, ki prav letos praznuje 30. obletnico predstavitve, v marcu pa naj bi proizvodnja aktualne generacije naposled prišla h koncu. So pa pri Fordu v ponedeljek na Kitajskem predstavili povsem novo generacijo omenjenega avtomobila in s tem dvignili precej prahu.
Tam je Mondeo prisoten od leta 2002 kupce nagovarja s športno oblikovano zunanjostjo in dobro založenostjo s tehnološkimi dodatki. To naj bi pri Fordu upoštevali tudi pri snovanju zadnje generacije, pri kateri je sicer opazna silhueta kupeja z dvema paroma vrat za vstop v kabino. Športen videz na drugi strani poudarja še par navideznih izpušnih cevi in pa zadnje LED luči po zgledu Mustangovih. Sprednje luči medtem povezuje LED pas, ki se razteza preko zgornjega dela maske.
Preberite še: Pri Fordu vztrajajo - Mondea ne bo ...
Novinec je sicer dolg 4,935 metra, širok 1,875 metra, visok pa točno meter in pol, kar pomeni, da je od predhodnika večji v vse smeri. Zgolj v dolžino je tako pridobil 63 milimetrov, medosna razdalja pa je večja za kar 104 milimetre, kar bo Kitajcem, vajenih tega, da evropski proizvajalci svoje limuzine zanje še nekoliko podaljšajo vsekakor po godu. Med obema osema je tako sedaj že skoraj tri metre prostora.
Notranjosti novega Mondea pri Ford sicer še niso razkrili, a naj bi se to zgodilo že kmalu. Ob tem je sicer znano, da bo armaturna plošča opremljena s kar 1,1 metra dolgim LCD zaslonom, znotraj katerega se bo nahajala 12,3 palca dolga instrumentna plošča in infozabavni sistem Ford Sync+ 2.0 UX, kateremu bo namenjena površina z diagonalo kar 27 palcev. Omenjen zaslon je bil sicer predstavljen v konceptu Evos, lansko leto razkritem na salonu v Šanghaju.
Zaenkrat kot bencinar
Pod motornim pokrovom avtomobila, ki temelji na Fordovi platformi C2 in je tako enaka kot pri obstoječem Focusu bosta sprva na voljo dva bencinska motorja in sicer 1,5-litrski ter dvolitrski turbo štirivaljnik, pri čemer bo slednji ponujal 245 'konjev' oziroma 180 kilovatov moči. V prihodnje naj bi se jima nato pridružil še priključnohibridni sklop.
Preberite še: Premiera: Mondeov naslednik najprej na voljo Kitajcem?
Čeprav je novi Mondeo tudi v Evropi takoj po predstavitvi dvignil precej prahu in zanimanja, pa so pri Fordu še enkrat več potrdili, da Mondeota v takšni obliki, kot ga poznamo sedaj, na Stari celini ne bo več. Namesto tega naj bi predstavili križanca, oblikovanega po zgledu koncepta Evos, po katerem pa se očitno zgleduje tudi kitajski Mondeo. Je torej novinec hkrati tudi nekakšna napoved tega, kar čaka evropske kupce?