Od začetka proizvodnje pred tremi leti pa do konca leta 2017 je našel več kot 400 tisoč kupcev.
Leta 2015 je Ford na veselje številnih avtomobilskih navdušencev na stari celini sprejel odločitev in prvič v 50-letni zgodovini priljubljenega modela novo generacijo Mustanga tudi uradno ponudil kupcem zunaj ZDA in Kanade. Ti so dobili celoten paket, tako zgolj 2,3-litrsko izvedbo s štirimi cilindri kakor tudi tisto pravo z osmimi valji. Nekaj primerkov slavnega športnika se tako vozi tudi po naših cestah.
Poteza Forda se je brez dvoma izkazala za pravilno, kar bodo priznali tudi Fordovi finančniki. Navdušenje trgov zunaj Severne Amerike se je namreč preneslo tudi v prodajne salone, Mustang pa tako že tretje leto zapored po podatkih agencije IHS Markit s 125.809 prodanimi primerki ostaja najbolje prodajan športni kupe na svetu. Od tega jih je bilo v ZDA prodanih 81.866, v Evropo pa jih je romalo okoli 13.100, največ v Nemčijo, kjer so jih prodali 5.741.
»Svet je zaljubljen v Mustanga,« pravi Erich Merkle, Fordov prodajni analitik. »Mustang je legenda, ki predstavlja najboljše ameriško oblikovanje, zmogljivost in svobodo z nezgrešljivim značajem ter privlači navdušence nad avtomobili ne glede na njihovo poštno številko.«
Ford je sicer od začetka globalne prodaje modela Mustang pa vse do konca lani prodal dobrih 400 tisoč primerkov priljubljenega športnika (418 tisoč, če smo natančni), 35 tisoč od teh jih je prišlo v Evropo. Najbolj zaželena je med kupci sicer ravno različica z osemvaljnim petlitrskim motorjem pod pokrovom, ki razvije 450 'konjev' oziroma 330 kilovatov moči.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj