M-Sport pripravil Raptorjevega (živahnega) cestnega brata

MS-RT, sestrska znamka podjetja M-Sport, ki skrbi za predelave Fordovih dirkalnikov za svetovno prvenstvo v reliju je v svojo delavnico sprejela Ford Ranger Wildtracka in pripravila obsežen paket nadgradenj - tudi tehničnih.

M-Sport pripravil Raptorjevega (živahnega) cestnega brata (foto: Ford) Ford
22. 1. 2021

Ford je z modelom Raptor brez dvoma pripravil eno izmed večjih uspešnic, kar se kaže tudi na slovenskih cestah, kjer je robustni poltovornjak, osnovan na modelu Ranger vse bolj pogost udeleženec v prometu – pa čeprav gre za vozilo, ki je v prvi vrsti namenjen terenski vožnji. Sedaj pa so pri Fordu v sodelovanju s podjetjem MS-RT pripravili še njegov 'ekvivalent', ki se bo najbolje počutil na asfaltni podlagi.

Ranger MS-RT poltovornjak, zasnovan na izvedbi Ranger Wildtrack, po katerem je povzel bogato opremo, nosilnost za prevoz do ene tone tovora in možnost izbire med izvedbo z enojno in dvojno kabino. A razlike med obema izvedenkama so nedvomno očitne in opazne že na prvi pogled.

Novosti, vezane na zunanjost se tako začnejo že pri sprednji maski z večjim satovjem in videzom ogljikovih vlaken ter meglenkami, integriranimi v odbijač. Posebnost sprednjega dela je v tem, da je v celoti ročno izdelan. Sicer pa so tu še poudarjeni blatniki, 20-palčna platišča in pa karoserija, ki je v celoti odeta v eno izmed treh barv – belo, sivo ali črno. Tako notranjost, kot tudi zunanjost, odeta v usnje bosta sicer 'posuti' z logotipi MS-RT.

Da gre za športno navdahnjen avtomobil priča tudi vsebina pod motornim pokrovom. Tam bo namreč nameščen že znani dvolitrski dizel z 213 'konji' (157 kilovati) moči, ki bo sparjen z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki je enak tistemu, ki ga Ford vgrajuje v model Mustang. Za takšen menjalnik so se pri Fordu odločili z dobrim razlogom, saj bo avtomobil ponujal tudi 500 njutonmetrov navora, hkrati pa bo lahko nosil do 1.098 kilogramov tovora oziroma vlekel do 3.500 kilogramov težko prikolico.

Ford se je odločil, da bo novega Rangerja MS-RT z enojno in dvojno kabino ponudil zgolj na izbranih evropskih trgih, med njimi pa naj bi bila tudi Slovenija. Prvi kupci bodo ključe svojih vozil prejeli do začetka letošnjega poletja, do takrat pa naj bi bila znana tudi cena vozila.