Premiera: Ford Tourneo Connect - pod Fordovo karoserijo se skriva nekaj več

Novinec je prvi sadež strateškega sodelovanja Forda in Volkswagna na področju lahkih gospodarskih vozil.

Premiera: Ford Tourneo Connect - pod Fordovo karoserijo se skriva nekaj več (foto: Ford) Ford
13. 10. 2021

Ford in Volkswagen sta začela  uresničevati dogovore iz predlani  sklenjenega globalnega zavezništva pri razvoju in proizvodnji lahkih gospodarskih vozil. In prvi sad sodelovanja je tu: pri Fordu so namreč predstavili novo generacijo velikoprostorskega Tournea Customa, ki je pravzaprav 'preoblečeni' in nekoliko prilagojeni Volkswagen Caddy. Tudi proizvodnja bo skupaj s Caddyjem potekala v Volkswagnovi tovarni v poljskem Poznanu.

Novinca so pri Fordu dolgo časa skrbno skrivali in pojavlja so se ugibanja v kolikšni meri se bo razlikoval od nemškega originala. No, kot se vidi na fotografijah, se  vozili ločita le po nekaj malenkostih, Tourneo Connect ima drugačno sprednjo masko in žaromete, medtem ko je zadnji del skoraj nespremenjen. Tudi v notranjosti so skupna jedra zelo opazna, nekaj sprememb je le pri obliki merilnikov, ki so seveda lahko digitalni in pri osrednjem komunikacijskem zaslonu.

Tourneo Connect bo na voljo v dveh dolžinskih izvedbah in z do sedmimi sedeži v potniški kabini, v zadku pa bo seveda prostoren prtljažnik. Z odstranitvijo sedežev v drugi in tretji vrsti bo na voljo do 3,1 kubičnega metra prostora za tovor pri daljši in 2,6 m3 kubičnega metra pri krajši izvedbi. Voznik se bo pri vožnji lahko zanesel na številne asistenčne sisteme, za višji nivo varnosti in udobja bo skrbelo kar 19 funkcij iz poglavja pametne digitalne tehnologije.

Preberite še: Test: Volkswagen Caddy Life 2.0 TDI DSG (2021)

Podedovani tudi motorji

Ponudba štirivaljnih motorjev s turbinskim polnilnikom vključuje 1,5-litrski bencinski motor, ki zmore 84 kilovatov (114 KM) in 220 Nm navora, ter dva 2,0-litrska dizelska motorja, ki razvijata 90 kilovatov (122 KM) in 320 Nm navora ali 83 kilovatov (112 KM) in 280 Nm navora. Vsi pogonski stroji so Volkswagnovi, dizelska se ponašata z inovativnim sistem dvojnega doziranja, ki vbrizgava tekočino AdBlue pred dvema selektivnima katalizatorjema za zmanjšanje dušikovih oksidov. Vsi modeli imajo serijsko vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik ali sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko Pogon na vsa kolesa je na voljo pri modelih z močnejšim  2,0-litrskim dizelskim motorjem

Tourneo Connect bo na voljo za naročanje na evropskih trgih v začetku leta 2022, dobave pa bodo sledile spomladi. Za zdaj še ni znano, kdaj bo na voljo tudi tovorna izvedba Transit Connect.