Ford Pro z novim Transitom Custom prihaja tudi na slovenski trg, za začetek v tovorni izvedbi.
Nova generacija najbolje prodajanega enotonskega dostavnika v Evropi, ki je zapeljala tudi na slovenski trg, ima pred seboj pomembno nalogo: ohraniti prestol in znamko Ford še bolj utrditi na mestu najuspešnejšega proizvajalca lahkih gospodarskih vozil na Stari celini.
Novi Transit Custom je nastal na povsem novi platformi, zasnovani za optimizacijo prevoza tovora in dostopa, izboljšanje voznikovega udobja ter zmogljivosti in vodljivosti. Poleg napredne zasnove je na voljo več pogonskih možnosti, vključno s priklju čnim hibridom in električn izvedbo.o2 ter novo možnostjo štirikolesnega pogona. V primerjavi s prejšnjo generacijo je nova platforma bolj toga in 100 kilogramov lažja ter ima odvisno od različice za do 20 centimetrov podaljšano medosno razdaljo.
Karoserije razvita z obsežno aerodinamično simulacijo, skupaj z zmanjšano sprednjo površino omogoča do 13 odstotkov nižji količnik upora kot pri modelu prejšnje generacije. Arhitektura vozila je bila optimizirana tako, da je skupna višina manjša od dveh metrov, kar omogoča boljši dostop na območjih z omejeno višino, kot so večnadstropna parkirišča, garaže in podzemne nakladalne rampe.
Vozniku je v pomoč vrsta funkcij in digitalnih izkušenj, vključno z inovativnim nagibnim volanom, pomočjo pri dostavi, ki prihrani čas, sistemom za digitalizirano integracijo nadgradenj novo varnostno tehnologijo z opozarjanjem pri izstopanju in vsestransko karoserijsko izvedbo MultiCab. Slednj ima s kompozitno predelno steno v obliki črke L, ki razdeli zadnji prostor na povsem oblazinjeni del z dvema sedežema v drugi vrsti in prostorom za tovor po celotni dolžini.
V zaprti tovorni izvedbi ima Transit Custom prostor, ki meri od 5,8 do 6,8 kubičnega metra pri standardni višini strehe, nosilnost znaša do 1350 kilogramov, največja dolžina tovora pa 3,45 metra z uporabo pametne odprtine pod sovoznikovima sedežema. Na voljo sta tudi izvedba z dvojno kabino in kombinirana različica s kratko ali dolgo medosno razdaljo. Največja vlečna obremenitev je pri prikolici z zavorami 2800 kilogramov.
Za pogon skrbijo dizelski motorji z močjo 82 kW (110 KM), 100 kW (136 KM),110 kW (150 KM) ali 125 kW (170 KM),3 ki lahko v primerjavi z odhajajočim modelom izboljšajo izkoristek goriva in emisije CO2 za skoraj šest odstotkov.15 Šeststopenjski ročni menjalnik je del serijske opreme, na voljo pa je tudi novi osemstopenjski samodejni menjalnik . Popolnoma novi Transit Custom Plug-In Hybrid združuje 2,5-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom in 11,8 kWh uporabne kapacitete baterije za zagotavljanje kombinirane sistemske moči 232 KM in izključno električni doseg do 56 kilometrov.
Prodaja na slovenskem trgu se je že začela, cena osnovne tovorne izvedbe je 37.640 evrov, potniški Tourneo Custom in druge izvedbe bodo na voljo čez nekaj mesecev.
Preberite še: Tesla bo začela polnjenje drago zaračunavati: kar 55 evrov na uro za 'nepotrebno polnjenje'
BONUS VIDEO: Mercedes-Benz GLA: Lahko upraviči premijsko ceno?