Ford iz Mondeove palete umaknil klasičnega bencinarja!

23. 10. 2020 | Jure Šujica
Deli

Njegovo vlogo bo prevzel med kupci precej bolj priljubljen hibrid.

Klasični in priključni hibridi v avtomobilski industriji običajno predstavljajo alternativo dizelskim pogonskim sklopom. Za slednje se namreč večinoma odločajo kupci, ki na letni ravni naredijo nekaj več kilometrov, zaradi česar je nizka poraba še toliko višje na seznamu prioritet vozila. A prav to je nekaj, kar ponujajo tudi hibridni pogonski sklopi, le da slednji to 'ponujajo' skupaj z nižjimi stopnjami škodljivih izpustov.

Iz tega vidika bi se zdelo logično, da se bodo s trga najprej poslovili dizelski motorji, vendar pa vsaj na primeru Ford Mondea ne bo tako. Pri Fordu so se namreč odločili, da bodo pri svojem največjem karavanu iz ponudbe umaknili klasične bencinarje in jih nadomestil s hibridi. To so nenazadnje nedavno tudi že storili.

Hibrid vsak tretji

Prav Mondeo je sicer prvi Fordov model s hibridnim pogonskim sklopom pri nas, doslej pa se je na trgu širom Evrope dokazal precej bolje kot bencinska izvedba. V prvih sedmih mesecih letos se je v primerjavi z letom poprej prodaja hibridnih Mondeov dvignila za četrtino, kar pomeni, da je s tovrstnim pogonskim sklopom opremljen že vsak tretji nov Mondeo. Prodaja klasičnih bencinarjev je na drugi strani zanemarljiv.

»Odločitev, da ponudbo bencinskih Mondeov 100-odstotno zamenjamo s proizvodnjo čistih hibridov, je naslednji velik korak na Fordovi poti elektrifikacije,« je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. »Naš Mondeo Hybrid je pametna izbira za voznike, ki letno prevozijo manj kot 20.000 kilometrov, saj je ugodnejši od dizla, omogoča električni pogon in odpravi strah glede dosega ali nedostopnosti polnilnic.«

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del