Iz virtualnega sveta so ga v fizično podobo prenesli v vsega sedmih tednih.
Računalniške dirkaške simulacije so v zadnjih letih poskrbele za rojstvo številnih športnih avtomobilov, ki pa so večinoma ostali v virtualnem svetu, le redki pa so nato doživeli transformacijo v prave avtomobile. Med slednje pa k sreči sedaj spada tudi Fordzilla P1, projekt Fordove ekipe Team Fordzilla, za katerega smo prvič slišali v marcu letos.
Celoten projekt pa se je pravzaprav odvil zelo hitro, še posebej, če upoštevamo dejstvo, da je pet ekip, vsaka zadolžena za svoje področje razvoja, delala na daljavo in se v času razvoja avtomobila v resničnem življenju niso srečali niti enkrat. Od predstavljene digitalne zasnove, za podobo katere sta poskrbela Fordova oblikovalca Arturo Ariño (zunanjost) ter Robert Engelmann (notranjost), do predstavitve pravega avtomobila je namreč minilo le sedem tednov, pol manj kot običajno.
Da gre za avtomobil, zasnovan s strani igralcev računalniških simulacij – na natečaj se jih je prijavilo kar četrt milijona iz vsega sveta – pričajo različne podrobnosti, predvsem pa kratice v kabini in zunanjosti vozila, ki jih med igranjem virtualni dirkači pogosto uporabljajo. GLHF (Good Luck, Have Fun) na sprednjem krilcu, napis AFK (Away from keyboard) pred voznikovimi nogami sta le dva izmed elementov in še bi lahko naštevali.
»Kakšno osupljivo vozilo! Všeč mi je vsaka podrobnost tega avta. Ko smo v prvi polovici leta pregledovali različne zasnove, je bilo zame kritičnega pomena, da mora biti avto nedvomno pravi Ford. In Team Fordzilla P1 zagotovo izpolnjuje ta kriterij: navduši z veličastnim in obenem odločnim videzom. In zagotovo je inovativen v vsakem pogledu – vse od njegove zasnove in soustvarjanja s sodelovanjem strastne in izobražene igričarske skupnosti ter naše izjemno nadarjene oblikovalske ekipe,« je dejal Stuart Rowley, predsednik in izvršni direktor Forda Evropa.
Čeprav so pri Fordu dirkalnik P1 prenesli v fizično obliko, pa kot kaže dirkališča najverjetneje ne bo videl. To lahko sklepamo po tem, da pri Fordu ne razkrivajo podatkov o pogonskem sklopu. So pa zato razkrili, da P1 v dolžino meri 4.731 milimetrov, v širino natanko dva metra, v višino pa 895 milimetrov. Hkrati je obut v pnevmatike premera 21 palcev in širine 315 milimetrov spredaj ter 355 milimetrov zadaj.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj