Po dveh kombilimuzinah prihaja še prvi križanec.
Ford je pred kratkim (vsaj začasno) ukinil svojo najbolj športno družino vozil z oznako RS, pod katero so skozi desetletja nastajali modeli Focus, Escort, Sierra, Capri in še bi lahko naštevali. Se pa zato na drugi strani na veselje ljubiteljev križancev širi družina nekoliko bolj civiliziranih športnikov, ST. Po Focusu in Fiesti ST bo namreč še letos ti dve črki dobil Fordov najmanjši in najnovejši križanec, Puma.
In ko ravno omenjamo Fiesto ST – avtomobila si bosta delila pogonsko tehniko. Pri Fordu ji bodo namreč namenili povsem enak, 1,5-litrski turbinsko podprt trivaljnik z močjo 197 'konjev' oziroma 145 kilovatov in pa 290 njutonmetri navora. V Fiesti to zadostuje za najvišjo hitrost 232 kilometrov na uro in pa pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 6,7 sekunde. Pričakovati je, da se bo tem številkam približala tudi Puma, ki pa zaradi višjega težišča in teže verjetno vseeno ne bo tako vodljiva.
The new #FordST is coming, but are you quick enough to find it?
— Ford UK (@forduk) May 1, 2020
Piece the new ST together, and let us know tagging @forduk with #FordST pic.twitter.com/pAWuirgnC4
No, vodljivost novinke naj bi bila vseeno na nekoliko višji ravni kot pri običajnejši izvedbi. Kot kažejo poročila iz Nürburgringa, naj bi namreč novinka imela opazno trše in nižje vzmetenje, hkrati pa se omenja možnost delne zapore diferenciala. Karoserijske spremembe zajemajo odbijače z večjimi režami za zajem zraka in usmerjevalnikom na sprednji strani, poudarjene pragove, na zadnji strani pa bo domovala dvojna izpušna cev na desni strani vozila.