Forvia je eden največjih dobaviteljev rezervnih, avtomobilskih delov. Koncern je nastal lani, z združitvijo Faurecije in Helle. Posledično bi omenjeno krčenje delovnih mest lahko poseglo tudi v slovenski del Helle.
Glede na to, da Hella Saturnus spada v naročje koncerna Forvia Hella, obstajajo jasno tudi skrbi okoli slovenskih delovnih mest, ki so povezane z zadnjimi informacijami. Automotive News Europe namreč poroča, da namerava Forvia do leta 2028 ukiniti kar 10.000 delovnih mest.
To se sicer v celoti ne bo nujno zgodilo z odpuščanjem, saj kot glavni način za dosego tega cilja navajajo drastično zmanjšanje zaposlovanja. Z vprašanjem, kakšna bo usoda delavcev v Sloveniji smo se obrnili tudi na slovensko izpostavo, a odgovore še čakamo.
Koncern Forvia sicer skupno zaposluje okoli 75.000 ljudi, zmanjšanje kadra pa naj bi nadomestila umetna inteligenca, s čimer bi radi postali bolj konkurenčni azijskim konkurentom pri prehodu na električno mobilnost.
Načrt zmanjševanja stroškov naj bi se dotaknil tudi regionalne proizvodnje in stroškov razvoja. Na ta način želijo držati korak z velikimi spremembami, ki se dogajajo v avtomobilski industriji, je ob tem povedal generalni direktor Forvie, Patrick Koller in dodal, da želijo letno na ta način prihraniti okoli 500 milijonov evrov.
Ne prvi, ne zadnji
Forvia je sicer zgolj naslednja v nizu velikih imen avtomobilske industrije, ki je napovedala večje zmanjšanje delovnih mest. Prejšnji teden so točno številko sporočili pri Continentalu, odpuščanja pa so napovedali in se že dogajajo tudi pri nemškem velikanu Boschu.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj