Renault je predstavil četrto generacijo Mastra, ki je bolj zmogljiv, ekonomičen in uporabniško prilagodljiv kot predhodnik.
Nova generacija največjega Renaultovega dostavnika je zasnovana na prilagodljivi platformi, ki je pripravljena tudi za kasnejšo uporabo pri pogonih na gorivne celice. Spomladi, ko bo Master (v prevodu gospodar) pripravljen na svoje poslanstvo, bodo na voljo štirje dizelski motorji s 105 KM (77 kW) do 170 KM (125 kW) ter dve električni različici s 96 kW (130 KM) ali 105 kW (143 KM) in dve različni zmogljivosti baterije. Električni Master bo z enim polnjenjem lahko prevozil do 410 kilometrov, izbirati pa bo mogoče med sprednjim in zadnjim pogonom.
Zaradi krajšega pokrova motorja in bolj položnega vetrobranskega stekla ter nove strešne linije in ožjega zadka je količnik zračnega upora več kot 20 odstotkov nižji kot pri prejšnjem modelu. Poraba in izpusti CO2 pri različicah z dizelskim motorjem so v povprečju nižji za 1,5 litra na 100 kilometrov oziroma 39 gramov na kilometer. Tudi poraba energije električnih različic se je v primerjavi s prejšnjim (Master E-Tech Electric) izboljšala za 20 odstotkov.
Kabina novega Mastra je zasnovana na avtomobilskih standardih in vključuje tudi Googlove funkcije in premore tudi do 20 asistenčnih sistemov, električni Master pa ima tudi funkcije za priklop zunanjih naprav. Nakladalna površina je 10 centimetrov daljša kot pri predhodniku, stranska odprtina pa 4 centimetre širša. Odvisno od karoserijske različice je na voljo od 11 do 22 kubičnih metrov prostornine.
Preberite še: Kaj menite, koliko stane menjava vetrobranskega stekla na McLarnu F1?
BONUS VIDEO: To so najbolj precenjeni in podcenjeni avtomobili v 2023!
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji