Nakup delnic je po mnenju analitikov del dolgoročne strategije podjetja, da si zagotovi dostop do naprednih tehnologij.
Na začetku meseca so se v avtomobilski javnosti pojavile informacije, da namerava kitajski avtomobilski velikan Geely postati največji delničar nemškega koncerna Daimler. Čeprav je šlo že za drugi poskus nakupa delnic v omenjenem podjetju, pa je bil zadnji poskus tudi uspešen, saj je podjetje kupilo 9,69 odstotka delnic podjetja in tako s prvega mesta izrinilo Kuwait Investment Authority, ki ima v lasti 6,8 odstotka delnic.
Vendar pa naj Geely odslej ne bi več kupoval delnic podjetja – za nedavni nakup je sicer podjetje odštelo 7,25 milijarde evrov. Prvi mož Geelyja Li Shufu je tako v uradni izjavi dejal, da »se ne namerava vmešavati v vodstveno strukturo in politiko podjetja (Daimler) ter bo še naprej spoštoval njegovo podobo in vrednost«.
Analitiki tako ugotavljajo, da si je Geely z nakupom delnic Daimlerja zagotovil dostop do njihove tehnologije, ki bi jo lahko uporabil tudi v svojih avtomobilih. Z enakim namenom naj bi podjetje v preteklih mesecih in letih kupovalo podjetja, kot so Volvo ter Londo Taxi Company (kjer so 100-odstotni lastnik), Volvo Trucks (slabi 10 odstotkov), Lotus in Terrafugia, saj naj bi nameravalo postati svetovni igralec na področju električnega transporta. Na to je Shufu opozoril tudi sam, saj je dejal, da bodo prihodnost (električne) avtomobilske industrije v veliki meri krojila podjetja, ki v tem trenutku na tem področju sploh še niso dejavna, ob tem pa dodal, da sedanja avtomobilska podjetja brez skupnega sodelovanja ne bodo mogla preživeti.