Mercedes-Benz in Volvo naj bi po novem skupaj razvijala in izdelovala pogonske sklope.
Kitajski avtomobilski velikan Geely je leta 2018 na presenečenje številnih začel na borzi kupovati delnice nemškega avtomobilskega giganta Daimler in v roku nekaj mesecev postal eden izmed najmočnejših solastnikov podjetja. Z nakupom 9,7-odstotnega deleža v vrednosti nekaj več kot osem milijard evrov si je kitajsko podjetje priborilo vpliv v upravnem odboru, sedaj pa na dan prihajajo prvi rezultati te poteze.
Oktobra so pricurljale govorice, da naj bi pri Volvu, ki je v celoti v lasti Geelyja, razmišljali o povezovanju svojega oddelka za izdelavo in razvoj motorjev s katerim izmed podjetij znotraj kitajskega koncerna. Kot poročajo na spletnem portalu Automotive news Europe, naj bi, kot vse kaže, takšno takšno sodelovanje ustvarili prav z Mercedesom. Informacije prihajajo iz samega vrha švedskega podjetja, kjer sicer dodajajo, da partnerstvo še ni z gotovostjo potrjeno, a hkrati dodajajo, da za vzpostavitev ne na eni ne na drugi strani ni zadržkov in da interes za povezovanje kažejo tudi pri Daimlerju.
Obe podjetji bi tako sodelovali pri razvoju motorjev z notranjim izgorevanjem, kar bi seveda pomenilo zmanjševanje stroškov razvoja. Privarčevan denar bi lahko namenili za morebitne kazni, vezane na prekomerne izpuste CO2, in v razvoj električnih ter elektrificiranih pogonskih sklopov.
Volvo in Daimler že razmišljata o sodelovanju tudi na drugi področjih. Tako naj bi že s prihodom naslednje generacije električnega Smarta, katerega za zdaj sestavljajo v novomeškem Revozu, proizvodnjo preselili na kitajsko v eno od Geelyjevih tovarn.