Generalni direktor Audija Rupert Stadler aretiran, krizni sestanek na vrhu Volkswagna

18. 6. 2018 | Jure Šujica
Deli

Čeprav Volkswagen in Audi Stadlerja podpirata, pa naj bi obstajali dokazi, da naj bi za dejanja podjetja vedel.

Medtem ko se zgodba okrog spornih dizlov v Nemčiji za Volkswagen počasi zaključuje, pa se težave za Audi, kot kaže, šele začenjajo. Rupert Stadler, generalni direktor avtomobilskega proizvajalca iz Ingolstadta, je bil namreč po poročanju tujih medijev danes dopoldan zaradi vpletenosti v afero z izpusti dizelskih motorjev aretiran in odpeljan v policijsko pridržanje. Nemška policija za zdaj še ne daje izjav.

Audi je sicer pod drobnogled nemške policije prišel na začetku tega meseca, kmalu pa se je kot osumljenec v zadevi začel pojavljati tudi Stadler. Z današnjim pridržanjem je Stadler postal zaposleni z najvišjo funkcijo v celotnem koncernu Volkswagen, ki ga je policija zaradi povezave z afero odpeljala v pripor. Za ta ukrep se je münchensko tožilstvo odločilo obstoja zaradi nevarnosti, da bi Stadler lahko vplival na potek preiskave. Med hišno preiskavo naj bi sicer pri njem našli dokaze o tem, da je bil z goljufijami seznanjen.

Kritike na račun Volkswagna

Prijetje Stadlerja pa pomeni tudi krizo za upravo podjetja. Upravi Audija in Volkswagna sta tako danes že organizirali sestanek, povezan z vodstveno krizo v podjetju. »Poiskati moramo rešitev za čas, ko Stadlerja ne bo v podjetju. Na vprašanja, povezana s to tematiko, bomo odgovarjali pozneje,« je za tiskovno agencijo Reuters dejal neimenovan vir. Tako pri Audiju kot pri Volkswagnu Stadlerju medtem stojijo ob strani; iz obeh podjetij so jasno sporočili, da je Stadler nedolžen, dokler mu krivda ne bo dokazana.

Plaz kritik v povezavi z afero pa se je medtem s strani analitičnega podjetja Evercore ISI usul tudi na Volkswagen, ki mu očitajo počasno ukrepanje v povezavi z afero. »Skoraj tri leta je že minilo od izbruha škandala, a še vedno mora biti policija tista, ki ukrepa proti generalnemu direktorju podjetja Audi.«

Novo na Metroplay: "Največja ovira je davčni sistem" | Blaž Brodnjak