Golf že prihodnje leto v kar štirih športnih preoblekah?

19. 12. 2019 | Jure Šujica
Deli

Vse naj bi bile nared še pred koncem poletja, GTI ostaja zgolj bencinsko gnan.

Volkswagen Golf GTI velja za utemeljitelja razred športnih kombilimuzin, zato so številni avtomobilski navdušenci v strahu zastrigli z ušesi, ko so se pojavile prve govorice, da naj bi novinca v prihodnje umaknili iz ponudbe, ali pa vsaj spremenili v hibrida oziroma priključnega hibrida. A očitno se to vsaj še nekaj časa ne bo zgodilo. Vsaj tako trdijo pri britanskem portalu Autocar in se sklicujejo na vire, neposredno povezane s podjetjem Volkswagen.

Če se bodo uresničile napovedi, bi tako lahko blago začinjeno različico priljubljene kombilimuzine uzrli že na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi marca prihodnje leto. Avtomobil naj bi na ključnih področjih temeljil na sedmi generaciji priljubljenega modela, kar pomeni bolj ali manj nespremenjen turbobencinski štirivaljnik pod motornim pokrovom in 242 oziroma 287 'konjev' (178 ali 211 kilovatov).

Štiriperesna deteljica

Pri podvozju vozila bo Golf GTI osme generacije vseeno deležen nekaterih sprememb. Nenazadnje je že osnovna različica avtomobila, ki ga kmalu pričakujemo tudi na naših cestah, zasnovana na prenovljeni platformi MQB, inženirji pa naj bi precej časa namenili izboljšanju krmilnega mehanizma, ki naj bi omogočal več povratnih informacij.

Poleg klasičnega GTI bodo v ponudbi prihodnjega golfa ponovno priključno-hibridni GTE, GTD in R. Prvi bo po moči enak šibkejši izvedbi z oznako GTI, električno moč pa mu bo zagotavljala baterija s kapaciteto 13 kilovatnih ur. Najšibkejšo alternativo bo s približno 200 'konji' predstavljal dizelski, vrh ponudbe pa bo jasno zastopal Golf R. Tudi ta naj bi bil na voljo v dveh različicah, prek vseh štirih koles pa naj bi na cesto prenašali med 300 in 350 'konji' moči. Luč sveta naj bi Golf R uzrl na Festivalu hitrosti, ki bo julija v Goodwoodu.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj