Gre na bolje, a je še vedno slabše kot lani

 

Prodaja novih avtomobilov na slovenskem trgu v prvi tretjini leta za slabo petino slabša kot v enakem lanskem obdobju

Slovenski avtomobilski trg v zadnjih mesecih deli usodo z ostalimi, kajti zaradi zastojev v proizvodnji, ki so posledica pomanjkanja polprevodnikov in ruske invazije na Ukrajino, so dobave novih avtomobilov pri večini znamk motene in negotove. V letošnji prvi tretjini je bilo pri nas prvič registriranih 16.620 novih avtomobilov, kar nekoliko je 18,97 odstotka oziroma 3.902 manj kot v enakem lanskem obdobju. V primerjavi z začetkom leta si je trg nekoliko opomogel, vendar je zaostanek za obdobjem pred korono še vedno precejšen. Zanimivo je, da se je občutno povečala prodaja električnih avtomobilov, v prvi tretjini lanskega leta jih je bilo 444, letos že 666.

Med prvimi desetimi znamkami jih kar sedem beleži slabšo prodajo kot lani.  S prepričljivim naskokom je na vrhu Volkswagen, ki ima zaradi težav z dobavami zajeten prodajni  primanjkljaj v primerjavi z lanskim letom, na drugem mestu se je utrdil Renault, medtem, ko se je na tretjo stopničko povzpela Škoda. Tik pod zmagovalnim odrom sta skoraj izenačena južnokorejska sorodnika Hyundai in Kia, v drugem delu deseterice pa so se zvrstili Toyota, Peugeot, Opel, Dacia in Ford.

Še pogled na lestvico najbolje prodajanih avtomobilov: na vrhu nič novega, še vedno je tam Renault Clio, družbo na drugem in tretjem mestu mu delata družbo Volkswagen T-Roc in Kia Sportage, na četrtem mestu je še drugi Volkswagen T-Cross in za njim na petem Škoda Octavia. V deseterico so se zrinili še Toyota Yaris Cross, Hyundai Tucson, Volkswagen Polo, Škoda Kodiaq in Jeep Compass.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja