S tem je japonska znamka uresničila cilj postavitve petih rekordov na petih dirkališčih po Evropi.
Jenson Button je dirkač, ki se ga večina spominja iz časov, ko se je za zmage boril v dirkalniku formule 1. Svojo prvo je osvojil leta 2006 z dirkalnikom Honda na Veliki nagradi Madžarske, danes pa s Hondo NSX nastopa v seriji Super GT. Nič čudnega torej, da so ga pri Hondi izbrali kot kandidata za postavitev še zadnjega, petega rekorda na petih evropskih dirkališčih v sklopu izziva Civic Type R Challange 2018, ki je potekal kje drugje kot na madžarskem dirkališču Hungaroring.
Honda si je namreč letos zadala izziv postaviti rekordne čase na petih dirkališčih po Evropi v kategoriji vozil s pogonom na sprednji kolesni par. V preteklih tednih jim je to s pomočjo štirih različnih dirkačev uspelo na dirkališčih Estoril na Portugalskem, v britanskem Silverstonu, Na dirkališču Spa Francorchamps v Belgiji in na dirkališču Magny Cours v Franciji. Poleg tega je Honda Civic Type-R že od lanskega aprila nosilka rekorda na nemškem dirkališču Nürburgring.
Še peti rekord v seriji je bil torej postavljen, Button pa je zanj potreboval dve minuti in 10,19 sekunde, s čimer je podrl rekord iz leta 2016, ki ga je leta 2016, takrat še s prejšnjo generacijo vozila, postavil Nobert Michelizs. Za primerjavo, Ferrari 458 Speciale je za omenjeni krog potreboval natanko dve minuti in 62 stotink.
Po končanem preizkusu je bil Button z avtomobilom vidno zadovoljen. »Prva stvar, ki sem jo opazil takoj, ko sem zapeljal iz garaže, je bilo to, kako nevtralen, kako uravnotežen je avtomobil. Prihajam iz dirkaškega okolja, kjer nismo vajeni avtomobilov s pogonom na sprednji kolesni par, zato je bilo zame vse skupaj zelo drugače. A Type-R je odlično uravnotežen, zato sem v njem kmalu začel uživati in se počutiti domače.«
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del