Lani nič, letos pa kar dve Hondini novosti v dobrem tednu dni. CR-V je zdaj na voljo v svoji šesti izdaji. Z malce zamude zdaj tudi pri nas. Trenutno je CR-V na voljo le kot serijski hibrid, prihaja pa še priključni.
Pisalo se je leto 1996, ko je prva generacija, takrat še precej klasično terensko zasnovane Honde CR-V, prišla na trg. In od takrat so pri Hondi v svet poslali pet generacij tega modela. Ki je sčasoma postal mnogo bolj uglajen, manj terenski, bolj družinsko usmerjen, predvsem pa praktičen in vsakdanje uporaben.
Ne boste verjeli - približno 3000 so jih odtlej prodali samo na našem trgu, pa Honda nikoli ni bila prav množičen igralec na slovenskem avtomobilskem trgu. Prej obratno ...
Nov model je zrasel
Nov model, ki sicer kar z malce zamude prihaja k nam, je spet naredil korak naprej - tokrat tudi dimenzijsko, saj je 11 cm daljši od predhodnika, pa širši in v vse dimenzije prostornejši. Tudi oblikovno je bolj simetričnih, uglajenih potez, z velikimi, razpotegnjenimi žarometi in skoraj veliko prostorsko zasnovo na 4,71 metra skupne dolžine.
Arhitekturo notranjosti je pravzaprav zelo podobna ravnokar predstavljenem modelu ZR-V, ki je kakšno stopničko niže na Hondini nomenklaturi, sicer pa sta tudi tehnični precej blizu. No, večji brat ponuja še praktično zadnjo klop, ki je premična v dolžino (za 18 cm), hkrati je mogoče izdatno prilagajati naklon naslonskega dela sedežev, kjer se sedi udobno in dovolj visoko, da tudi odrasli nimajo preveč pokrčenih kolen.
Serijski hibrid je edina možnost (za zdaj)
Tudi hibridni pogonski sklop i-MMd je podoben ZR-V-ju (tu opis sistema in nekaj več o modelu ZR-V), z nekaj več moči in dodatnih 20 Nm navora za pogonski e-motor (335 Nm), pogon serijskega hibrida pa še vedno poteka preko e-CVT menjalnika in elektromotorja, ki je pravzaprav le reduktorski prenos, ki omogoča tudi neposredno povezavo motorja s kolesi (preko sklopke). Pri uvozniku pravijo, da bo sredi leta na voljo tudi priključni hibrid z dosegom do 82 km.
V nasprotju z manjšim bratom je CR-V še vedno na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, ki je povsem mehanski, pri tem pa je oddaljenost od tal 20 cm (sicer cm manj).
Uglajeno na cesti
Pogonski sklop deluje precej odločno, homogeno, z motorjem, ki s svojim delom spretno simulira delo klasičnega menjalnika, elektromotor pa suvereno poganja vsaj 1750 kg težko Hondo - vsaj dokler so zahteve voznika zmerne. In prvih nekaj kilometrov na predstavitvi govori tudi v prid res homogeni nastavitvi podvozja ter prijazni ergonomiji in ureditvi kabine.
Cena? Honda pač ...
Je pa res - Honda bo vse svoje modele ponujala kot izjemno dobro opremljene, saj je že v najnižjem paketu usnje na sedežih serijsko, ravno tako panoramsko strešno okno, pa električni pomik sedežev ... Tako da seveda želijo v premijski segment tega D razreda. In zato tudi vstopna cena, ki je tik pod 45 tisočaki, ne preseneča.
Preberite še: