Honda E s kar petimi ekrani na armaturni plošči

31. 7. 2019 | Jure Šujica

Digitalni zasloni bodo tudi del novega info-zabavnega sistema, podprtega z umetno inteligenco.

Honda e bo oziroma je skoraj že prvi Hondi električni avtomobil s katerim bo Honda resno vstopila v svet električnih avtomobilov. Mestni malček, ki je svojo premiero doživel v Frankfurtu bo v precej enaki podobi dokončno predstavljen že v prihodnjih tednih. Kot se spodobi pa bo električni novinec opremljen tudi z naprednim info-zabavnim sistemom. Ta bo med drugi sestavljen iz kar petih LCD zaslonov, postavljenih širom celotne armaturne plošče.

Pri Hondi ob tem podarjajo, da so želeli preprost dizajn zunanjosti prenesti tudi v notranjost avtomobila, kar bi hkrati pomenilo, da bi bil sistem preprost za uporabnik, s čimer bi ob uporabi kvalitetnih materialov zagotovili moderno in hkrati sproščujoče okolje. Eden izmed zaslonov bo namenjen prikazu stanja vozila in hitrosti, dva info-zabavnemu sistemu, dva pa bosta stalno povezana s kamerama, ki bosta tako kot pri Audi e-tron nadomeščala zunanji ogledali.

Brez ključa ali kartice

»Naš cilje je bil ta, preprostotst zunanje podobe prenesemo v notranjost. Da s celotno atmosfero v kabini, združeno z neverjetnim udobjem – za kar sta poskrbela les in prijeten tekstil – pričarali vvzdušje dnevne sobe. V tem modernem, a sproščujočem okolju bodo potniki lahko spoznali napredno tehnology, kot so kamere namesto vzvratnih ogledal, sistem dveh zaslonov info-zabavnega sistema, ki je sicer izredno sofisticiran, a hkrati enostaven za uporabo,« pojasnjuje Kohei Hitomi, vodja projekta Honda e.

Po usmrtitvi psov grožnje in pritiski na veterinarje, zbornica že sprožila postopke

Za še boljšo uporabniško izkušnjo pa bodo inženirji Hondi e namenili še storitev umetne inteligence, skrito pod imenom Honda Personal Assistant. Sistem bo moč upravljati glasovno, tekom uporabe – aktivira se ga z geslom 'OK Honda' in ukazom oziroma vprašanjem – pa se bo privadil uporabnika in tako samodejno postopoma nadgrajeval. S sistemom bo povezan tudi digitalni ključ, ki bo deloval preko mobilne aplikacije, vozilo pa bo imelo v času mirovanja postavljeno tudi navidezno geo-ograjo in bo, v kolikor bo zapustilo to območje, lastniku vozila to tudi javilo.