Najmanjši Hondin križanec po treh letih na trgu že dobiva posodobitev, ki prinaša številne spremembe v kabini vozila.
Honda je s predstavitvijo prve generacije modela HR-V na trgu leta 1998 nedvomno poskrbela za številne začudene poglede. Šlo je namreč za enega izmed prvih športnih terencev v času, ko izraza SUV skoraj še nismo poznali, poleg tega pa je avtomobil presenetil z zanimivo obliko, ki je javnost razdelila med tiste, ki so jo vzljubili, in one, ki se je niso mogli navaditi. Kljub temu je avtomobil brez pretiranih sprememb na trgu ostal polnih osem let, nato pa je ime HR-V (ime je okrajšava za Hi-Rider Recreational Vehicle) romalo v pokoj.
A pokoj je bil vseeno le začasen. Zaradi čedalje večjega povpraševanja kupcev po križancih je namreč Honda leta 2015 znova obudila ime HR-V in ga leta 2016 ponudila evropskim kupcem. A le slaba tri leta po prihodu na trg avtomobil že dobiva svojo (prvo) medgeneracijsko posodobitev. Kljub relativno nizki starosti modela bodo te vsaj na sprednjem delu avtomobila precej obsežne. Avtomobil bo namreč dobil popolnoma nov odbijač, ki ga bodo krasili občutno manjša mreža hladilnika, večje meglenke ter novi LED-žarometi, med katerimi bo kromirana maska nadomestila obstoječo črno. Precej manj sprememb bo drugje na zunanjosti, še največja bo kromirana letev med novimi žarometi na pokrovu prtljažnega prostora.
Sprva en, pozneje trije pogonski agregati
Precej bolj so se Hondini inženirji posvetili notranjosti avtomobila in udobju potnikov. Tako voznik kot sopotnik na njegovi desni bosta namreč deležna popolnoma novih sprednjih sedežev z dodatno oporo v ramenskem delu. Avtomobil bo poleg tega v nekoliko dražjih izvedbah opremljen s sistemom ANC za aktivno zmanjševanje hrupa v kabini. Ta bo sestavljen iz dveh mikrofonov, ki bosta prestrezala nizkofrekvenčne zvoke, ki jih bo nato avtomobil 'prekrival' z nasprotnimi signali, ki jih bo posredoval prek vgrajenih zvočnikov.
Prenovljena Honda HR-V bo na trg zapeljala v oktobru. Sprva bo na voljo zgolj z enim bencinskim motorjem, 1,5-litrskim agregatom VTEC z močjo 130 'konjev' (96 kilovatov). Ponudba motornih sklopov se bo nato okrepila spomladi leta 2019, ko bosta na trg prišla še 1,5-litrski motor VTEC Turbo in 1,6-litrski i-DTEC.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec