Honda se vrača v razred odpisanih, toda ta je zdaj drugačen

8. 9. 2025 | Matjaž Gregorič

Novi Prelude prihaja v Evropo v obliki prostornega kupeja in z zmogljivim hibridnim hibridnim pogonom.

Nova Honda Prelude bo v prodajne salone trgovcev na ameriški strani Atlantika prispela pozno jeseni, na evropke ceste pa se vrača prihodnjo pomlad. Šesta generacija Hondinega legendarnega športnega avtomobila ima tokrat hibridni pogon, ki iz sebe  iztisne 147 kilovatov (200 KM), za prenos moči pa skrbi menjalnik S+ Shift, ki je različica  Hondinega eCVT-ja, vendar simulira dinamičen način vožnje.  

Honda se vrača v razred odpisanih, toda ta je zdaj drugačen
Honda

Gre za hibridni menjalnik z neposrednim pogonom, ki uporablja planetarni zobniški sistem za združevanje moči motorja in elektromotorja Deluje pri najučinkovitejših vrtljajih bencinskega motorja v vlogi generatorja, medtem ko elektromotor zagotavlja takojšen navor za gladko in odzivno pospeševanje.

Motor z notranjim zgorevanjem razvije 104 kilovate (141 KM) pri 6000 vrtljajih na minuto, električni sinhroni motor s trajnimi magneti na izmenični tok, 133 kilovatov (181 KM) med 5000 in 6000 vrtljaji v minuti.

Od jutri nove cene goriv: kaj nas čaka?
Honda se vrača v razred odpisanih, toda ta je zdaj drugačen
Honda

Zaradi elektromotorja motor z notranjim zgorevanjem uporablja učinkovitejši Atkinsonov cikel, saj elektromotor obvladuje navor v nizkem območju vrtljajev.

Prelude je zasnovan na komponentah šasije Civica Type R, vključno sprednjim vzmetenjem, širokim sprednjim in zadnjim kolotekom ter velikimi zavorami, ki so bile prvotno zasnovane za Type R. Pri Hondi pravi, da je Prelude s prilagodljivim sistemom blažilnikov uglašen za športno, a udobno izkušnjo velikega kupeja.