Ta bo sicer precej blaga, zajemala pa bo le manjše spremembe na zunanjosti, motornem področju in v kabini.
Hyundai i30 brez dvoma velja za enega izmed novejših avtomobilov na trgu. Nenazadnje je 'osnovna', petvratna kombilimuzina na trg prišla šele lansko leto, šele letos pa so nato sledili še karavan, petvratna limuzina Fastback in pa nenazadnje tudi športno naravnan i30N. A to še ne pomeni, da tudi po vsega letu dni (ali manj) prodaje pri Hyundaiju enemu izmed najpomembnejših modelov v floti ne morejo privoščiti popravka ali dveh.
No, kozmetični popravki so vseeno precej minimalni oziroma bolj kot ne služijo poenotenje izgleda, saj bodo doleteli zgolj kombilimuzino in karavana. Oba bosta namreč prejela nov odbijač, ki pa bo enak, kot pri nedavno predstavljeni izvedbi Fastback. Hkrati z novim odbijačem bosta oba avtomobila deležna tudi dveh novih barv, poimenovanih 'Zvezdno modra' in pa 'Olivno zelena'.
'Krivec' za spremembe je standard WLTP
Bolj kot posodobitev zunanjosti pa so pomembne spremembe na motornem področju. V luči nedavno uvedenega standarda o učinkovitosti motorjev WLTP je namreč Hyundai predstavil novo družino 1,6-litrskih dizelskih motorjev z močjo 70, 85 in 100 kilovatov oziroma 95, 115 in 135 'konjev'. Ti motorji bodo namreč opremljeni s sistemom za selektivno katalitično redukcijo, ki s pomočjo sečne kisline skrbi za čiščenje izpustov. Močnejša motorja bosta poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika opremljena tudi s sedemstopenjsko avtomatiko.
Tretja sprememba bo zadevala notranjost avtomobila. Ne glede na različico bo namreč moč izbrati nov informativno-razvedrilni avdio sistem z osempalčnim zaslonom. Tega bo moč upravljati preko tipk na volanskem obroču, poleg tega pa bo omogočal tudi glasovno upravljanje. Sistem bo sicer omogočal tako podporo pametnim telefonom znamke Apple in pa vseh preostalih, ki uporabljajo operacijski sistem Android.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del