Hyundai i30 N dobiva pomladitev - novosti tudi na področju pogona

16. 9. 2020 | Jure Šujica
Deli

Korejci računajo, da bodo tako uspeli privabiti še več kupcev kot do sedaj.

I30 N je avtomobil, ki ima pri Hyundaiju prav posebno mesto. Gre namreč za njihov prvi poskus v razredu športnih komblimuzin, s katerim pa so si hitro pridobili kar nekaj simpatij, tako pri kritikih, kakor pri kupcih. Korejci so tako ugotovili, da je novinca potrebno negovati in skrbeti za to, da bo zanimiv skozi celotno svojo življensko dobo in za čim večje število kupcev. Tako so mu sedaj, le dve leti po predstavitvi na trgu že namenili prvo posodobitev.

Spremembe, vsaj tiste oblikovne, so opazne že na prvi pogled. Pri Hyundaiju so mu namreč namenili povsem prenovljen sprednji del, ki vključuje večjo masko hladilnika s še bolj poudarjeno črko N, novi pa so tudi žarometi z LED dnevnimi žarometi v obliki črke V. Vendar pa to še ni vse. Čeprav na zadku ostaja par izpušnih cevi – na vsaki strani ena – pa sta le-ti po novem še nekoliko bolj izpostavljeni, po zgledu sprednjih dnevnih luči pa je spremenjen tudi zadnji par. 19-palčna platišča so kovana in posledično 14,4 kilograme lažja od predhodnic.

Kaj pa pogonski sklop? Ta vsaj v osnovi ostaja enak, kar pomeni 250 oziroma 275 'konjev' moči (v izvedbi Performance) (184 oziroma 202 kilovata) in 38 njutonmetrov več navora, a bo zato po novem na voljo povsem nov menjalnik. Športnik bo namreč prejel Hyundaijev osemstopenjski samodejni menjalnik z oznako N-DCT in dvojno sklopko, ki bo po vrhu vsega vseboval še možnost različnih programov pretikanja - funkcijo, ki je doslej Korejci niso ponudili še v nobenem avtomobilu. Novi menjalnik naj bi skupaj s funkcijo Overboost za 20 sekund povečal moč motorja in ponujal do 0,2 sekunde hitrejše pospeške do 100 kilometrov na uro.