Hyundai i30 N dobiva pomladitev - novosti tudi na področju pogona

Korejci račuinajo, da bodo tako uispeli privabiti še več kupcev kot do sedaj.

Hyundai i30 N dobiva pomladitev - novosti tudi na področju pogona (foto: Hyundai) Hyundai
16. 9. 2020

I30 N je avtomobil, ki ima pri Hyundaiju prav posebno mesto. Gre namreč za njihov prvi poskus v razredu športnih komblimuzin, s katerim pa so si hitro pridobili kar nekaj simpatij, tako pri kritikih, kakor pri kupcih. Korejci so tako ugotovili, da je novinca potrebno negovati in skrbeti za to, da bo zanimiv skozi celotno svojo življensko dobo in za čim večje število kupcev. Tako so mu sedaj, le dve leti po predstavitvi na trgu že namenili prvo posodobitev.

Spremembe, vsaj tiste oblikovne, so opazne že na prvi pogled. Pri Hyundaiju so mu namreč namenili povsem prenovljen sprednji del, ki vključuje večjo masko hladilnika s še bolj poudarjeno črko N, novi pa so tudi žarometi z LED dnevnimi žarometi v obliki črke V. Vendar pa to še ni vse. Čeprav na zadku ostaja par izpušnih cevi – na vsaki strani ena – pa sta le-ti po novem še nekoliko bolj izpostavljeni, po zgledu sprednjih dnevnih luči pa je spremenjen tudi zadnji par. 19-palčna platišča so kovana in posledično nekoliko lažja kot do sedaj.

Kaj pa pogonski sklop? Ta vsaj v osnovi ostaja enak, kar pomeni 250 oziroma 275 'konjev' moči (v izvedbi Performance) (184 oziroma 202 kilovata), a bo zato po novem na voljo povsem nov menjalnik. Športnik bo namreč prejel Hyundaijev osemstopenjski samodejni menjalnik z oznako N-DCT in dvojno sklopko, ki bo po vrhu vsega vseboval še možnost različnih programov pretikanja - funkcijo, ki je doslej Korejci niso ponudili še v nobenem avtomobilu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri