Hyundai na Nürburgringu opravlja še zadnja testiranja pred skorajšnjo predstavitvijo zmogljivega električnega Ioniqa 5 N.
Prvi športno zmogljivi električni avtomobil znamke Hyundai je vstopil v zadnjo fazo testiranja na dirkališču Nürburgring, kjer ima proizvajalec tudi svoj evropski preizkusni center, zato je zanj znameniti Nordschleife kot nekakšen drugi dom. Z Ioniqom 5 N so že opravili 10.000-kilometrski vzdržljivostni test, trenutno pa preizkušajo vozne lastnosti s polnimi obremenitvami.
Hyundaievi inženirji naj bi namestili večje 400-milimetrske zavorne kolute in tako imenovani N e-Shift, ki posnema 8-stopenjski samodejni dvosklopčni menjalnik, kakršen je v modelih N z motorji z notranjim zgorevanjem. Ioniq 5 N ima osem notranjih in dva zunanja zvočnika za ustvarjanje treh različnih načinov motornega zvoka.
Prvi posnema 2,0-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom iz modelov N s konvencionalnim pogonom, skupaj s "pokanjem" v izpušni cevi, drugi prevzema "elektronski zvok" koncepta N 2025 Vision Gran Turismo, medtem ko tretji poskrbi, da električni športnik rohni kot bojno letalo.
V videu, ki so ga posneli med testiranjem, Ioniq 5 N v nekem trenutku vozi s hitrostjo 250 km/h. Po prevoženem krogu po Nürburgringu se baterija ne segreje preveč, saj digitalni zaslon prikazuje najvišjo temperaturo 42 stopinj Celzija.
Nova baterijska tehnologija z večjo energijsko gostoto omogoča optimiziranje temperature za maksimalno zmogljivost ali znižanje temperature za povečanje dosega. Zmogljivost elektromotorja še ni znana, čeprav so pri Hyundaiu že nakazali, da bo razvil 440 kilovatov oziroma okoli 600 KM.
Preberite še: Podaljšani ID.BUZZ: dodatni centimetri in litri prostor niso edina novost!
Na naš video test pa je pripeljal eden bolj zanimivih električnih avtomobilov na trgu, z zvenečim imenom.