Hyundai se podaja v enega najbolj zanimivih segmentov na trgu

Napoved še enega izmed 11 električnih modelov, ki naj bi jih predstavili v manj kot desetletju.

Hyundai se podaja v enega najbolj zanimivih segmentov na trgu (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
19. 7. 2022

Izdelati cenovno dostopen električni avtomobil, pa če tudi še tako majhnega je izziv, o katerem razmišljajo številni avtomobilski proizvajalci, le redki pa so se ga dejansko že uspešno lotili. Med njimi so Smart, Volkswagen z električnim e-Up! (in Škoda z električnim Citigojem), kot zadnja pa je na ta trg z dobro popotnico vstopila Dacia oziroma njen model Spring.

Preberite še: Čakanja je konec: Hyundai predstavil dva športnika iz katerih kar bruha retro duh

V jabolko, ki bi se v prihodnjih letih lahko izkazalo za sladko – ali pa zelo kislo, glede na trende, ki kažejo na zmanjšano zanimanje vsaj za bencinsko gnane malčke – pa se sedaj pripravljajo tudi pri Hyundaiju. Korejci se namreč pripravljajo na to, da bodo evropskim kupcem pripravili prvi izključno električno gnani mestni avtomobil, nekakšen električni ekvivalent aktualnemu modelu i10.

Znana le cena

Novinec bi pravzaprav nasledil omenjeni avtomobil, ki je v aktualni podobi na trg zapeljal pred dvema letoma. To pa je nenazadnje tudi razlog, da s potezo vendarle še ne hitijo. Povsem nov avtomobil bo namreč na trgu na voljo šele čez nekaj let, skoraj zagotovo pa se bo to zgodilo po tem, ko bosta na trg prišla modela Ioniq 6 in Ioniq 7. prvi bo na voljo manjši od obeh, prihaja prihodnje leto.

Glavno vodilo pri razvoju električnega malčka (in zaenkrat edini znan podatek, ki ga je na kongresu Automotive News Europe v Pragi razkril vodja evropskega oddelka za marketing pri Hyundaiju, Andreas-Christoph Hofmann) pa bo cena. Ta bo znašala največ 20.000 evrov. To pa je nenazadnje približno toliko, kot je potrebno odšteti za električnega Renault Twinga in precej več kot za Dacio Spring. Hyundai sicer namerava do leta 2030 predstaviti kar 11 novih električnih avtomobilov.