Testiranja pred začetkom proizvodnje, ki so potekala nedaleč stran od Slovenije so že končana.
Hyundai je pred dnevi prvič razkril masko novega Tucsona, po zaslugi sedem milijonov prodanih enot od leta 2004 (od tega 1,4 milijona v Evropi) najpomembnejšega modela v regiji, s katerim napoveduje tudi nov oblikovalski jezik znamke. V celoti bo na drugi strani novinec razkrit že prihodnji teden, kar pomeni, da bi moral biti njegov razvoj že povsem pri koncu. In to potrjujejo tudi pri Hyundaiju.
Korejska znamka je namreč v preteklih mesecih novinca intenzivno preizkušala na različnih lokacijah po Evropi. Glavnina preizkusnih voženj je pravzaprav potekala nedaleč stran od Slovenije, natančneje v Avstriji in na Češkem, deloma pa tudi na dirkališču Nürburgring, kar daje slutiti, da pri Hyundaiju po i30 in Koni pripravljajo še Tucsona s predelavami športnega oddelka N. Neuradne govorice namreč že dlje časa namigujejo na to, uradne potrditve pa zaenkrat še ni.
V sklopu omenjenih testiranj so se tako pri Hyundaiju posvetili preučevanju strukturne trdnosti vozila, med drugim tudi tako, da so vozilo postavili zgolj na dve, diagonalno umeščeni kolesi, nato pa odpirali in zapirali vrata ter panoramsko okno. Ob tem so ugotovili, da se vrata ob zapiranju vsakič posebej vrnejo v prvotni položaj ob tem pa ne pride do neposrednega stika s kletko vozila.
Čeprav je Tucson v prvi vrsti športni terenec in bo verjetno večino časa preživel na urejenih površinah, kjer bo igral vlogo družinskega avtomobila, pa so ga med testiranji podvrgli tudi nekoliko bolj zahtevnim obremenitvam. Tako so mu recimo zadali vlogo vleke tovorne prikolice na slovito gorsko cesto proti Grossglocknerju, hkrati pa so mu med preizkušnjo terenske vožnje zadali vožnjo preko do 30 centimetrov globokih luž, s katerimi je opravil brez težav. Kako je bil celoten test videti v praksi pa si lahko ogledate v spodnjem videu: