Hyundai z blagim hibridom tudi v Cliovem razredu

19. 2. 2020 | Jure Šujica
Deli

Uporabnike naj bi hkrati navduševal z dovršeno varnostno tehnologijo in sistemi za ravedrilo. Med drugim tudi z največjim zaslonom infozabavnega sistema v razredu.

Le slabi dve leti po osvežitvi aktualne generacije modela i20 Hyundai namreč že predstavlja novo generacijo avtomobila, ki se je v minulih letih dokazal tudi v svetovnem reliju. Premierno bo javnosti predstavljen v Ženevi, a so se pri Hyundaiu odločili, da ga v celoti razkrijejo še nekoliko prej.

Motorna ponudba bo sestavljena zgolj iz dveh pogonskih sklopov; oba bosta v osnovi bencinska, a bosta med seboj različna kot noč in dan. Prvi, katerega smo že napovedali, je litrski turbo trivaljnik, ki bo na voljo v različicah s 100 oziroma 120 'konji' (74 in 88 kilovati). Prav tadva bost namreč lahko opremljena z blagim hibridom, pri čemer  bo ta opcija pri močnejši izvedbi na voljo serijsko. Novost v ponudbi naj bi prinesla med tri- in štiriodstotno zmanjšanje izpustov CO2, moč pa se bo na kolesa prenašala prek samodejnega sedemstopenjskega ali ročnega šeststopenjskega menjalnika. Tretja, vstopna opcija bo 1,2-litrski atmosferski štirivaljnik z močjo 84 'konjev' (62 kilovatov).

Na področju varnosti se pri Hyundaiu radi pohvalijo, da bo i20 opremljen z bogatim paketom varnostnih pripomočkov. Med drugim bo na voljo zvočni in vizualni opozorilnik za prekoračitev hitrosti, od elementov za aktivno varnost pa še sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, sistem za opozarjanje na druga vozila v mrtvem kotu, opozorilnik za prečni promet ter sistem za preprečevanje naleta (ki bo mimogrede lahko zaznal tudi pešce) in sistem za preprečevanje trkov na parkirišču.

Pri Hyundaiu obljubljajo, da bodo na svoj račun v nižji, a daljši in širši kabini (ki bo hkrati prinesla tudi 25 litrov večji prtljažnik) na svoj račun prišli tudi ljubitelji sodobne tehnologije. Po zaslugi navigacijske naprave podjetja TomTom bodo namreč na voljo prometne informacije v realnem času, prek bluetooth tehnologije bo moč na daljavo poiskati vozilo, uporabno v vozniku nepoznanih mestih, na voljo pa bo tudi povezljivost z mobilnimi telefoni z obema najbolj razširjenima operacijskima sistemoma. Mimogrede, na sredinski konzoli bo eden največjih zaslonov infozabavnega sistema s premerom 10,25 palcev, enako velik pa bo tudi zaslon armaturne plošče, ki bo nadomestil klasične analogne prikazovalnike.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja