Poleg tega je prvi električni Jaguar osnova za vse prihodnje Jaguarje.
O prvem električnem Jaguarju je bilo v zadnjih mesecih napisanega že precej. Navsezadnje gre le za prvi električni avtomobil britanske znamke, ki je bil posledično podvržen dolgotrajnim testiranjem. V tem času je več posameznikov, potencialnih kupcev, preizkusilo njegove sposobnosti na terenu, v nizkih temperaturah in njegov doseg. A vse do danes je Jaguar nad avtomobilom držal tančico skrivnosti, ki pa je bila s predstavitvijo v avstrijskem Gradcu, kjer bodo I-Pacea tudi izdelovali, razkrita.
Avto se po besedah Iana Calluma, vodje oblikovanja pri Jaguarju, že na prvi pogled razlikuje od do zdaj predstavljenih avtomobilov znamke. Pri tem najbolj izstopa kratek pokrov sprednjega dela, pod katerim se namesto motorja skriva prtljažni prostor. Kratek motorni prostor pomeni tudi več prostora za kabino in s tem potnike v njej. Obljubljajo, da naj bi se v vozilu, ki na zadnji klopi ponuja 890 milimetrov prostora za noge, lahko naenkrat udobno vozilo pet odraslih oseb, za prtljago pa bo v zadku na voljo 656-litrski prtljažnik. Prav notranjost modela I-Pace naj bi bila vzorec za vse prihajajoče električne Jaguarje.
Druga posebnost, delno povezana z obliko, je tudi zasnova avtomobila. I-Pace je po Callumovih besedah zasnovan okrog baterijskega sklopa, in ne okrog motorja, kot je to v navadi pri klasičnih avtomobilih. Baterijski sklop je v celoti v dnu vozila in predstavlja del njegove strukture, sestavljen pa je iz 432 celic. Njihova posebnost je ta, da se polnijo vse naenkrat, kar hkrati pomeni maksimalen izkoristek prejete energije, poleg tega pa naj bi tak sistem omogočal daljšo življenjsko dobo, ki naj bi sicer znašala vsaj deset let.
Hkrati z uradno predstavitvijo tudi začetek prodaje
Za pogon vozila bosta skrbela dva elektromotorja s skupno močjo 400 'konjev' in 696 njutonmetrov navora. Končne hitrosti avtomobila pri Jaguarju ne želijo razkriti, zaupali pa so, da do 100 kilometrov na uro pospeši v 4,8 sekunde. Ob pomoči prej omenjenega baterijskega sklopa s kapaciteto 90 kilovatnih ur je avtomobil z enim polnjenjem sposoben prevoziti do 480 kilometrov. Za polnjenje baterij na klasični hišni vtičnici bo treba počakati do 12 ur, medtem ko hitre polnilnice baterijo do 80 odstotkov kapacitete napolnijo v 40 minutah.
Med največjimi tehnološkimi novostmi v kabini je nov informacijsko-komunikacijski sistem Touch Pro Duo. Ta vsebuje nov navigacijski sistem, ki poleg klasičnih podatkov vključuje tudi topografijo poti in na podlagi tega ter načina vožnje natančno izračuna doseg vozila. Avtomobil bo povezan z Amazonovim pametnim upravljavcem Alexio, zato bo mogoče njegovo stanje (količino električne energije v baterijah in doseg) preverjati na daljavo.
Avtomobil je od danes naprej že naprodaj na britanskem trgu, kjer cena brez dajatev ali subvencij znaša 71.387 evrov.