Se spomnite modela ID.7? Zagotovo ... Na nek način je Volkswagnova hišna in električno gnana konkurenca Passatu. Tudi zato zdaj še - Tourer, torej največja limuzina s prtljažnim 'nahrbtnikom' in - elektriko.
Seveda je prvo in najbolj logično vpršanje, ki se ob tem poraja - trenutek - pri Volkswagnu so kombijevskem zadku vedno rekli Variant. In to že od leta 1962. So, pravijo tudi pri VW (no, zdaj je tu še Shooting brake). Toda ravno zato, da bi bolj ločili oba modela, ki bosta kar nekaj časa sobivala, poimenovali drugače. Passat bo itak na voljo samo kot Variant, ID.7 pa mu bo na tem področju konkuriral z modelom Tourer. Logično, a ne?
Tourer je drugi član družine ID.7, ne pa zadnji
No, o ID.7 ste lahko že marsikaj prebrali (več o prvih vtisih z vožnje pa tukaj), zdaj se družina končno širi. Ampak seveda imajo pri VW še kakšno železo v ognju - na primer športnejšo GTX verzijo, ampak več o tem, ko bo potekel embargo. Prav gotovo pa se bo evolucija nadaljevala ...
Ne glede na pričakovanja sta oba modela enako dolga (torej 4,961 mm) in z enako darežljivo medosno razdaljo ( 2.971 mm), kar s seboj prinese tudi ustrezno kratke previse spredaj in zadaj. Tudi osnovne (talne) notranje mere prtljažnika so ostale enake, zato pa je s povišano kombijevsko streho prtljažnika, za katero pravijo, da je oblikvono mešanica klsičnega kombija in shhoting breaka, le-ta dobil nekaj dodatne prostornine - natančneje 73 litrov.
Sicer pa so inženirji pripravili tudi možnost bolj vzravnanih, pokončnejših naslonov, ki so v tako imenovanem tovornem položaju, ko meri prtljažnik 605 litrov. Če so v za sedenjem bolj udobnem položaj pa je prostornina 540 litrov. Kar za to dolžino sicer ni izjemna številka, res pa je, da velika baterija v dnu zahteva svoje. Če se odločite podreti naslone druge vrste, pa pri VW obljubljajo ravno dno in prostornino 1714 litrov. O nosilnosti zaenkrat še nič,
Dve bateriji, doseg do 685 km
In ko sem že pri bateriji - poleg znane baterije s 77 kWh so zdaj predstavili tudi večjo baterijo v izvedenki Pro S, ki ponuja 86 kWh, s katero potem doseg naraste na resnih 685 kilometrov (gre za oceno, saj meritev še ni). Volkswagnovi strokovnjaki so sicer omenjali, da upajo na doseg preko 700 kilometrov... Močnejša baterija omogoča tudi hitrejše polnjenje z močjo do 200 kW (šibkejša 175 kW). Motor je ravno tako enako kot v limuzini - AP550 s 210 kilovati in kar 545 Nm navora, ki poganja zadnjo os. Zagotovo pa prihaja tudi štirikolesni pogon.
Vse ostalo? Kdor je videl ID.7 v limuzinski izvedbi, pozna vse. So pa pri Volkswagnu ponosno dejali še, da so zdaj v infozabavni sistem s 15 palčnim osrednjim zaslonom z novim MIB4 sistemom dodali govorno pomočnico Ido, ki uporablja za smiselne odgovore tudi ChatGPT, ko enkrat izčrpa vse svoje intelektualne možnosti, ob tem pa vprašanja seveda niso omejena na avto in njegovo okolje.
Pri slovenskem zastopniku pravijo, da bo Tourer (limuzina je že naprodaj) na voljo v začetku jeseni, morda celo že septembra, več o cenah pa bo znano kasneje.
Preberite še
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj