Čeprav ni bilo vpoklica, pa domači zastopnik še vedno sprejema morebitne reklamacije tudi za najstarejša vozila.
Minuli teden je precej prahu v Evropi, pa tudi v Sloveniji dvignila vest, da naj bi se v Franciji približno 1.100 lastnikov vozil znamke Renault, opremljenih z 1,2-litrskimi bencinskimi motorji odločilo za skupinsko tožbo proti francoskemu proizvajalcu. Naj spomnimo, gre za vozila, pri katerih se je izkazalo, da prihaja do izrazito povečane porabe motornega olja, kar ima lahko za posledico odpoved pogonskega sklopa. Napaka naj bi se po nekaterih podatkih lahko pojavila pri 400.000 motorjih.
Preberite še: Problematični Renaultovi motorji trn v peti tudi francoskim oblastem?
Kmalu pa se je izkazalo, da kar nekaj spornih motorjev in avtomobilov, opremljnih z njimi prišlo tudi na slovenski trg. Uporabniki so tako v najhujših primerih poročali tudi o menjavah motorjev po le nekaj deset tisoč kilometrih. Prav zato smo se pri Avto magazinu odločili in o tem, kaj storiti, v kolikor se težava s prekomerno porabo olja v spornih motorjih, povprašali domačega zastopnika za znamko Renult, Renault Slovenija, od koder so nam poslali naslednji odgovor.
»Nekateri kupci vozil, opremljenih z bencinskim motorjem 1.2 TCe, proizvedenim med oktobrom 2012 in junijem 2016, so imeli težave s povečano porabo olja in vklopom opozorilne luči glede tega. Ne gre za težavo na vseh motorjih 1.2 TCe, ampak le na manjšem delu teh motorjev. Konkretno v Franciji se je težava pojavila na manj kot 10% motorjev. Renault je na globalnem nivoju vzpostavil podporni sistem za te primere. Ob vsaki pritožbi so analizirali konkreten primer in v več kot 90% primerov zagotovili delno ali popolno podporo pri reševanju. Podpora je za ta primer še vedno aktivna in če bi še kak kupec opazil tovrstne težave, naj pride na uradni servis, kjer bodo motor pregledali. Omenjena težava ne vpliva na varnost vozila, zato se Renault ni odločil za splošni vpoklic vozil, ampak rešuje primere, če se ta težava pojavi.«
Težava s prekomerno porabo olja je torej po uradnih podatkih prizadela le manjši del motorjev. In čeprav vpoklica za tovrstne motorje ni bilo, pri Renaultu še vedno preučujejo morebitne tovrstne težave na motorjih, tudi tistih najstarejših. Morebitnih sodnih postopkov, ki so bili sproženi zaradi nastale situacije pa pri Renaultu ne smejo komentirati.
Če torej se torej tudi na vašem avtomobilu pojavlja zgoraj omenjena težava, ne odlašajte z obiskom, pač pa se zglasite pri najbližjem pooblaščenem serviserju vozil Renault, kjer bodo vozilo pregledali.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji